اخبار

مناقصه/ شرایط مناقصه عمومی دو مرحله ای جهت انعقاد قرارداد خرید کیسه های جامبوبگ توسط یک پتروشیمی اعلام شد

بسپار می نویسد، شرکت پتروشیمی جم در نظر دارد تامین کیسه های جامبو لیفه ای به تعداد 12000 تخته مطابق با مشخصات فنی و استاندارد بر اساس شرایط مندرج در مدارک و اسناد مناقصه، از طریق مناقصه عمومی،  به تامین کننده واجد شرایط در قالب قرارداد یکساله واگذار نماید. 


 شماره مناقصه: 96JPC12
دستگاه نظارت : واحد عملیات لجستیک و انبار های محصول پتروشیمی جم 
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:.100.000.000 (یکصد میلیون) ریال 
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
شرکت پتروشیمی جم در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادها بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است.

دریافت اسناد: پیمانکاران واجد شرایط می توانند پس از انتشار آگهی دردو نوبت، اسناد مناقصه را  با در دست داشتن معرفینامه و کارت شناسائی، تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 96/03/06 (به آدرس دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی جم واقع در تهران بخش مناقصات واحد تدارکات) نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

 

اسناد مناقصه بایستی توسط اشخاص مجاز تکمیل، امضا و ممهور شود و حداکثر تا پایان وقت اداری روز  دوشنبه  96/03/22 ، به نشانی دفتر مرکزی : تهران، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، روبروی شهرداری منطقه 6، پلاک 27، طبقه 3 واحد کمیسیون معاملات تحویل گردد. 
لازم به ذکر است کلیه شرکتهایی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می بایست هنگام تحویل پاکات دو نمونه جامبوبگ (مطابق مشخصات فنی ) را جهت بررسی و انجام آزمایشات مورد نظر به پتروشیمی جم ارسال نمایند. بدیهی است در صورت تایید نمونه های ارسالی نسبت به بازگشایی پاکات مالی (ج) اقدام و در غیر این صورت پاکت مالی مستردد می گردد.(عدم ارسال نمونه به منزله انصراف از مناقصه تلقی می گردد.)
تلفن تماس : 7-88656482-021 
نمابر:  88656489 – 021

منبع: روابط عمومی شرکت پتروشیمی 

[EasyDNNnewsLink|267] [EasyDNNnewsLink|267]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا