اخبار

مهلت ثبت نام مشارکت کنندگان در نمایشگاه Plast 2018 تمدید شد

بسپار می نویسد، هجدهمین دوره نمایشگاه سه سالانه میلان پلاست در تاريخ 8 تا 11 خرداد ماه سال 1397 در مركز نمايشگاهي FIERA MILANO برگزار می شود. این نمايشگاه در سال 2015 با حضور 1،584 شركت كننده از 57 كشور دنيا در فضايي به ابعاد 54،595 متر مربع در 6 سالن نمايشگاهي در مركز نمايشگاهي Fiera Milano برگزار شد كه 50،087 بازديد كننده از آن بازدید کردند. 

دبیرخانه نمایشگاه پلاست میلان در ایران، شرکت بیوتی اسکای در پی صدور اطلاعیه ای مهلت ثبت نام در مرحله دوم جانمایی این نمایشگاه را دوم شهرویور ماه سال جاری اعلام کرد.

در حال حاضر 90 درصد فضای این نمایشگاه رزرو شده که برگزار کننده بعد از بررسی صدها درخواست به ترتیب اولویت تاریخ ثبت نام، فضای پیشنهادی جهت شرکت کنندگان مرحله یک را تا پایان ماه اگوست تعیین و ارسال خواهد می کند. 

بیوتی اسکای به علاقمندان توصیه کرده، هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام  تا تاریخ دوم شهریور ماه اقدام کنند تا در جانمایی مرحله دوم در نظر گرفته شوند.  شایان ذکر است بعد از 30 ژانویه تا اتمام فضای موجود نمایشگاه امکان ارسال درخواست خواهد بود اما با توجه به اتمام فضای موجود و جانمایی بر اساس تاریخ دریافت درخواست ها، علاقه مندان به حضور در نمایشگاه صرفا در صورت وجود فضا, جانمایی و ثبت نام خواهند شد .


شرکت های پتروشیمی شازند ، هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی امیرکبیر، تاپیکو، پتروشیمی جم, پتروشیمی تبریز، پتروشیمی پلی نار و شرکت RPM General Trading  در گروه اول جانمایی  این نمایشگاه بزرگ در پاویون ایران قرار گرفته اند.

شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری Plast 2018 در ایران و مجري  پاویون ايران  است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید با شماره تلفن دبیرخانه نمایشگاه پلاست در ایران 88190018 – 021 داخلی 113 تماس گرفته و یا با آدرس ایمیل [email protected]  مكاتبه کنید.                   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا