اخبار

میناسیانس نماینده شرکت CHEMPART Polymers: کنفرانس مستربچ و کامپاند نتایج خوبی برای ما داشت

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، لوریس میناسیانس نماینده شرکت CHEMPART Polymers: در دو دوره گذشته این کنفرانس ، این شرکت همیشه حضور فعال داشته و نتایج بسیار خوبی نیز کسب نموده است و به همین دلیل بسیار علاقمند هستیم تا به حضور خود در این کنفرانس ادامه داده و در رشد و شکوفایی صنعت ایران سهیم باشیم و بتوانیم با اجرای پروژه های مختلف در این زمینه فعالیت نماییم.

میناسیانس گفت در سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاند محصولات زیر را در غرفه خود ارائه خواهیم کرد:

انواع افزودنیهای صنعت پلاستیک شامل پایدارکننده های نوری، آنتی اکسیدانتها، ضد خش، اپتیکال برایتنر و ….. از شرکت BASF، انواع پلیمرهای ویزه برپایه پلی الفینها از شرکت INEOS، انواع کوپلینگ ایجنت از شرکت BORICA

شرکت CHEMPART Polymers بخشی از گروه CHEMICAL PARTNERS می باشد که مقر اصلی آن در بلژیک بوده و واز طریق دفتر مستقر در بیروت ، منطقه خاورمیانه را پوشش می دهد. این شرکت به صورت نماینده توزیع کننده فعالیت می نماید و هم اکنون توزیع محصولات بیش از 15 شرکت بین المللی را بر عهده دارد که مهمترین آنها عبارتند از BASF و INEOS و افزودنیهای صنعت پلاستیک را در زمینه های مختلف صنعت پلاستیک از چهار گوشه دنیا تامین می نماید.

شرکت CHEMPART POLYMERS علاوه بر فروش افزودنیهای صنعت پلاستیک، راه حلها و پروژه هایی را نیز به تولید کنندگان ارانه می نماید ، به طوری که در بازار ایران هم اکنون پروژه های مختلفی را به همراه تولید کنندگان ایرانی در صنایع اتومبیل، کشاورزی و نساجی در دست اجرا دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا