اخبار

نخستین نمایشگاهی که در شهر آفتاب برگزار می شود/ کوچ نمایشگاه ها از قلب پایتخت

بسپار به نقل از ایسنا می نویسد, معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آغاز تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ایستگاه‌های منتهی به شهر آفتاب خبر داد.

 محمد صائبی درباره تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه‌ها و قطارهای مترو گفت: با توجه به اینکه هرساله معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران تبلیغات و معرفی کتاب نمایشگاه کتاب تهران را در داخل ایستگاه ها در برنامه کاری خود دارد، امسال نیز تبلیغات در ایستگاه های منتهی به شهر آفتاب آغاز شده است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌داری و مشارکت مردمی شهرداری تهران از تحویل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در هفته آینده به برگزارکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

 

محسن ترک‌آبادی درباره تحویل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به نمایشگاه کتاب تهران گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برابر زمان‌بندی اولیه نمایشگاه کتاب تهران آماده بهره برداری است و تا هفته آینده در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل های نشر برای برگزاری نمایشگاه کتاب قرار می گیرد.

وی افزود: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برابر زمان‌بندی اولیه برای برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در دو فاز آماده می‌شود که فاز اول آن به اتمام رسیده است و فاز دوم آن نیز هفته آینده به پایان می رسد و به برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تهران تحویل داده می شود.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا