اخبار

نسل جدید سرووموتورها: چگالی قدرتی و گشتاور بیشتر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، در نمایشگاه SPS IPC Drives که در ماه نوامبر در Nuremberg برگزار شد شرکت Moog Industrial Group خانواده ی جدیدی از سروو موتورهای خنک کننده ی بدون فنر (fan-cooled brushless servo motors) را معرفی کرده که می تواند بخشی از محدوده ی گسترده ی موتورهای تولیدی این شرکت با عملکرد بالا باشد.
طراحی این موتورهای خنک کننده به نحوی است که قادر است گشتاور بیشتری را ایجاد کرده و بار اعمالی را شتاب ببخشد و یا در صورت نیاز از شتاب آن بکاهد. گشتاور اعمال شده با این موتورها تا 30 درصد بیشتر از موتورهای معمول می باشد. این مزیت دستگاه را قادر خواهد کرد تا چگالی قدرتی بیشتری را اعمال کرده و چرخه ی زمانی بهبود یافته تری را ایجاد نماید. علاوه بر این، این بهبود شرایط عملکردی طول عمر سیم پیچ ها را افزایش خواهد داد. این موتورهای تولیدی در ابعاد 5 و 6 موجود بوده و در انواع CD و MD موجود است. 
طبق گفته ی Thomas Czeppel مدیر تولید Moog Industrial Group :”محصول جدید ما به تولیدکنندگان ماشین آلات این امکان را می دهد تا چرخه ی زمانی تولید را کوتاه تر کرده و خروجی ماشین و بهره وری را نیز افزایش دهند. نیاز به افزایش قدرت برای داشتن عملکردی مناسب، این امکان را ایجاد می کند تا این موتورها کاهش ابعاد داده و وزن آن ها نیز به مقدار چشمگیر کاهش یابد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا