اخبار

نسل چهارم صنعت در حرکت رو به جلو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه Drinktec 2017 که در تاریخ 11 تا 15 سپتامبر برگزار شد شرکت Netstal درب‌ های تک جزئی مخصوص بطری‌های شیر را با یک دستگاه Elion 2200-1000 تولید نمود. این درب‌ها از جنس HDPE بوده که تنها 2.8 گرم وزن دارد. این درب‌ ها می‌تواند با استفاده از قالب‌هایی دارای 32 حفره تولید شده و زمان تولید تنها 4 ثانیه را دارا باشد. از طرف دیگر شرکت Piovan برای رطوبت زدایی و خشک کردن ماده سامانه‌هایی را تولید نموده است. سامانه‌ی خنک کنندگی آب توسط شرکت EP cooling تامین شده است. دانه‌ها (granule) از جنس PET و مستربچ‌های رنگی توسط شرکت Total تامین شده بود. برای ایجاد خواص نوری مناسب هم CapWatcher III از شرکت Intravis این فرآیند تولید را تکمیل کرده بود.

برای اولین بار شرکت Netstal با همکاری Intravis داده‌های جانبی خارجی را یکپارچه سازی نموده و در دستگاه کنترل کننده‌ی ماشین aXos مورد استفاده قرار دادند. به عنوان مهم ترین بخش این تولید می‌تواند به تولید زنده در این نمایشگاه اشاره کرد. در این نمایشگاه درب‌هایی با ابعاد 38 میلی متر تولید شده و به طور متناوب با CapWatcher III مورد تحلیل قرار می‌گرفت.

در صورت نیاز، مشخصه‌های ریز همانند قطر درب‌ ها می‌تواند در صفحه‌ی نمایشگر دانه به دانه نشان داده شود. این مساله باعث می‌شود تا اپراتور به خوبی بر ویژگی‌های تولید احاطه داشته باشد. حداقل تغییرات دلخواه در چنین تولیدی برای مشخصه‌های این درب‌ها قابل ایجاد خواهد بود. این مساله تولید محصول با جزئیات دقیق دلخواه را موجب خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا