اخبار

نصب بزرگترین خط تولید لوله‌های بزرگ PP در اروپای شمالی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت  Pipelife International، تولیدکننده لوله‌های پلاستیکی، قصد دارد تا بزرگترین خط تولید لوله‌ دوجداره PP در منطقه اروپای شمالی را نصب و راه‌اندازی نماید. هدف از این اقدام، جلوگیری از اثرات زیان‌بار تغییرات آب‌وهوایی عنوان شده است.

این خط تولید در ماه ژانویه در شهر Surnadal در کشور نروژ احداث خواهد شد. در این خط، لوله‌هایی با قطر داخلی mm1400 مناسب جهت استفاده در انتقال فاضلاب شهری و آب باران تولید خواهند شد.

اندازه لوله‌ها بگونه‌ای طراحی شده است تا از ظرفیت لازم جهت انتقال آب در فصل اوج بارش برخوردار باشد. این امر به کاهش خطرات ناشی از  وقوع سیل و فرسایش خاک کمک شایانی خواهد نمود. همچنین، در این خط، با توسعه سامانه تولید Pragma محصولات جدیدی شامل لوله‌های PP دوجداره با سطح چین‌دار (corrugated) در قطرهای mm 1400-160 به بازار عرضه خواهد شد. طول لوله‌ها در محدوده 12-3 متر و متناسب با نیازهای مختلفی نظیر مسیرهای آب گذرنده از زیر راه‌آهن و خیابان طراحی شده است. بر اساس ادعای این شرکت، اولین محصولات این کارخانه در ماه فوریه/مارس سال 2016 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی‌های این لوله‌ها سبک‌تر بودن انها نسبت به گزینه‌های مشابه می‌باشد. بدین ترتیب، نیاز به دستگاه‌های سنگین جهت نصب این لوله‌ها مرتفع گشته که به نوبه خود در کاهش تولید CO2 کمک می‌کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا