اخبار

نمايش طيف كامل سامانه‌هاي بازيافت مواد پلاستيكي در نمايشگاه ChinaPlas 2016

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در كشور چين فشار بر صنعت پلاستيك در توليد و استفاده از مواد دوست دار محيط زيست رو به افزايش است. در سال گذشته چالش‌هاي بسياري براي صنعت بازيافت پلاستيك در كشور چين، بعنوان قدرت دوم اقتصادي در دنيا، بوجود آمد. از مهمترين آنها مي‌توان به كاهش قيمت نفت خام اشاره كرد كه منجر به كاهش قيمت مواد اوليه براي مصرف كنندگان در صنعت انجاميد. با اين حال، دولت چين با اعمال قوانين سخت در خصوص نحوه مديريت ضايعات پلاستيكي سعي در كنترل شرايط نمود.

در نمايشگاه برگزار شده 150 شركت بازيافت پلاستيك فعال در تمامي مراحل بازيافت- شامل جمع‌آوري، تكه تكه سازي، پاك سازي، آب زدايي، خشك سازي و دانه سازي– بمنظور ارائه فناوري بازيافت حضور بهم رسانده‌اند. در همين راستا،‌ منطقه جديدي در نمايشگاه اين دوره تحت عنوان “فناوري بازيافت” به فعالان اين حوزه از صنعت اختصاص داده شده است.

در اين بين، شركت EREMA با ارائه دستگاه‌ها و سامانه‌هاي بازيافت نوين و منحصر بفرد گامي مهم در بازار اين صنعت برداشته است. اين شركت دستگاه جديد بازيافت پلاستيك خود مجهز به سامانه گاززداي سه گانه با نام تجاري INTAREME TVE را در معرض عموم قرار داده است. با اتكا بر سامانه بسيار عالي گاززدا و فيلتراسيون، اين دستگاه از برتري چشمگيري نسبت به نمونه‌هاي مشابه خود برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا