اخبار

نمایشگاه تهران پلاست با حضور رییس اتاق تهران افتتاح شد/ گزارش تصویری 1

بسپار/ ایران پلاست نمایشگاه تهران پلاست به عنوان چهارمین نمایشگاه پلاست کشور در بازه زمانی کمتر از یک ماه اخیر و پس از مشهدپلاست، پارس پلاست شیراز و اهواز پلاست از دوم تا پنجم بهمن ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برپا خواهد بود. با بضاعتی بسیار اندک که در سردترین روزهای سال در تهران، حال و هوای به شدت سرد صنعت پلاستیک را نشان می دهد. با این حال به همت هرویک یاریجانیان، عضو اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری رییس این اتاق به نمایشگاه آمد و به میزبانی مدیر نمایشگاه شهر آفتاب این نمایشگاه تخصصی را افتتاح کرد. 

 

گزارش تصویری از ساعات اولیه این نمایشگاه را (که توسط خبرنگار این گروه رسانه ای گرفته شده است) در زیر می بینید. گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر در غرفه 1/2 حضور دارد. برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید. 

 

رییس پیشین اتحادیه پلاستیک تهران هم در این نمایشگاه حضور داشت. سیدرحیم مقیمی اصل که در زمان ریاست وی بر هیات مدیره اتحادیه، گزارش هایی از تخلفات مالی و سوءاستفاده  در تخصیص سهمیه های مواد اولیه، او و سایر همکارانش را به دادگاه کشاند، متاسفانه هیچگاه به صورت شفاف در این خصوص توضیحی نداد. این پرونده هم مثل بسیاری از دیگر پرونده های فساد اقتصادی در کشور به همراه آثار نامیمون آن بر عملکرد کلی این صنعت  می رود که به کلی فراموش شود. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا