اخبار

نمایشگاه Fakuma و دستگاه‌های هوشمندی که هوشمندتر می شوند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه Fakuma که در اکتبر گذشته برگزار شد، سازنده ی ماشین آلات Arburg با تولیدات “هوشمند” خود در این نمایشگاه شرکت کرد. این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده در این نمایشگاه شناخته شد. با ارائه ی 10 دستگاه در غرفه خود و 8 دستگاه دیگر در غرفه های همکار تمرکز این شرکت در این دوره ی نمایشگاهی در تولیدات “هوشمند” و ارائه ی راه حل های عملی برای تولید بهینه ی پلاستیک بود. 
با بیش از 30 سال تجربه در تولیدات خودکار انعطاف پذیر و شبکه ای، این شرکت تمامی ماشین آلات قالب گیری تزریقی که در صنعت 0/4 مورد استفاده می باشد را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. این تولیدکننده ی آلمانی خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:
دستگاه های قالب گیری تزریقی به نام های  AllRounder 1120 H و  AllRounder 920 Hبا طراحی های جدید و منحصر به فرد Arburg و سامانه های جدید کنترلی Gestica
ارائه ی راه حل های مربوط به صنعت 0/4، یکپارچه سازی نیازهای فرآیندکاران در زمینه های قالب گیری تزریقی و تولیدات منعطف به صورت واحد
کاربردهای نهایی با خواص عالی، قالب گیری تزریقی LSR/LSR، فناوری بسته بندی و …
به طور خاص پس از اینکه شرکت Arburg آینده ی دستگاه های قالب گیری تزریقی را با معرفی AllRounder 1120 H در نمایشگاه K2016 بیان کرد، اکنون پله ی بعدی این فناوری رقم خورده است. در نمایشگاه Fakuma2017 یک دستگاه چندجزئی (هیبریدی) در همایشی در خلال Fakuma به بازدیدکنندگان معرفی شده که با طراحی جدید و سامانه ی کنترلی Gestica قابل ارائه خواهد بود. 
این دستگاه ها که با ظرفیت بالای تولید همراه خواهند بود، نیروهای گیره ی به ترتیب 6500 و 5000 کیلونیوتن را دارا می باشند. دستگاه AllRounder 1120 H با نیروی گیره ی 6500 کیلونیوتن و ابعاد تزریق 4600 قابلیت تولید قطعات 1092 گرمی را داراست. با استفاده از این دستگاه هشت قطعه ی مجزای PP در یک چرخه ی زمانی 60 ثانیه ای قابل تولید خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا