اخبار

نمایش خطوط بازیافت KraussMaffei Berstorff در نمایشگاه Fakuma: از مواد بازیافتی تا آمیزه های با کیفیت برای کاربردهای نهایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه Fakuma شرکت KraussMaffei Berstorff بازیافت پسماندهای پلاستیکی و تولید آمیزه های با کیفیت ازآن ها را به نمایش گذاشت. خط بازیافت نمایش داده شده در این نمایشگاه از پرک های (flakes) پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده کرده و آن ها را بازیافت می کرد.

آقای Carl-Philip Pöpel مدیر اجرایی بخش رانشگرهای با ماردان دو قلو در KraussMaffei Berstorff مزایای این فناوری جدید را چنین بیان کرد :”تا به حال به دو خط رانشگری (اکستروژن) نیاز بود تا بتوان آمیزه های خوبی را از مواد بازیافتی ساخت. در حال حاضر این امکان وجود دارد که تنها طی یک مرحله این فرآیند انجام گیرد. در واقع ما مرحله ی میانی را در این فرآیند حذف کردیم. این مساله نه تنها هزینه های مصرف انرژی را کاهش می دهد، بلکه اثرات دمایی را نیز حذف نموده چراکه ذوب مواد بازیافتی تنها طی یک مرحله صورت می گیرد. با این روش ما قادر خواهیم بود آمیزه های با کیفیت برای کاربردهای با فناوری بالا را تولید نماییم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا