اخبار

نوآوری در تولید لوله‌های پلی اتیلن دما بالا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک محصول جدید نوآور پلی اتیلنی توسط Performance Pipe که زیر مجموعه‌ی شرکت Chevron Phillips Chemical Company LP می‌باشد برای کاربردهای لوله‌های پلی اتیلنی در دمای زیاد طراحی شده است. این محصول جدید Performance Pipe که PlatinumStripe™ 1800 سری PE-RT نام دارد به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا در کاربردهای دما بالای صنعتی، کاربردهای انرژی شامل فعالیت‌های معدنی، غلطک کاری خمیر کاغذ، جمع آوری‌های نفت و گاز، آمایش‌های آبی، فرآیندهای شیمیایی و … از این محصول استفاده نمایند.

بر خلاف لوله‌های معمول پلی اتیلن پرچگال که تا دمای 60 درجه‌ی سلسیوس در کاربردهای فشار بالا عملکرد دارند، محصولات PlatinumStripe™ 1800 قابلیت تحمل دما تا 82 درجه‌ی سلسیوس را داشته و حتی تا مواردی خاص قابلیت تحمل دمای تا 95 درجهی سلسیوس را نیز دارا می‌باشند.

طبق گفته‌ی آقای Wes Long مدیر فنی این پروژه‌ی تولیدی : “ما بسیار هیجان زده هستیم که توانسته ایم موقعیت‌های جدیدی را به مشتریان خود ارائه داده و در این صنعت به خصوص جایگاه ویژه ای در میان مشتریان خود بیابیم.” این شخص اضافه کرد که استفاده از فناوری PE-RT ذخیره‌ی هزینه‌ای بیشتری برای مصرف کنندگان خود ایجاد می‌نماید. این لوله‌ها نسبت به لوله‌های سنتی که قبلا مورد استفاده قرار می‌گرفت نصب بسیار سریعتر و راحت‌تری را داراست. ویژگی‌های جوش خورگی این محصول جدید نیز همانند PE4710 استاندارد می‌باشد.

این محصول قابلیت تحمل فشارهای زیاد را نیز دارد، از پایداری قابل توجهی در برابر اکسید شدن برخوردار است و مقاومت ذوبی بسیار زیادی را داراست که امکان تولید لوله‌های با قطر زیاد را برای کاربردهای صنعتی فراهم می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا