اخبار

نوع جدیدی از مستربچ‌های نوری برای بهبود عملکرد PLA

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  شرکت‌های Sukano و Total Corbion PLA اخیرا از تولید سری جدیدی از مستربچ‌های PLA نوری و عملکردی خبر داده‌اند که قادر است خواص PLA را به مقدار قابل توجهی بهبود بخشد.

 این مستربچ‌های تولید شده در حال حاضر توسط شرکت Sukano به فروش می‌رسد. در واقع فروش انحصاری این مستربچ‌ها در اختیار شرکت Sukano بوده و بر اساس رزین‌های Luminy  ساخت شرکت Total Corbion PLA تولید می‌گردد. 

آقای François de Bie مدیر بازاریابی شرکت Total Corbion PLA می‌گوید: “ما بسیار خوشحال هستیم که اعلام کنیم مستربچ‌های PLA پایه‌ی رزین Luminy را تولید کرده‌ایم تا با استفاده از آن‌ها بتوانیم خواص رزین‌های PLA را بهبود بخشیم. تولیدکنندگان فعال در صنایع مربوطه می‌توانند محدوده‌ی گسترده‌ای از مستربچ‌های Sukano را انتخاب کرده و عملکرد مورد نظر خود در محصول نهایی را به خوبی تنظیم نمایند.”
از جمله ویژگی‌هایی که این مستربچ‌ها ایجاد می‌نمایند می‌توان به بهبود مقاومت ضربه، بهبود رهایش قالب و ضد الکتریسیته‌ی ساکن بودن خصوصا برای قطعات با طراحی پیچیده و تو در تو اشاره کرد. علاوه بر این، مستربچ‌های رنگی بر پایه‌ی Luminy PLA نیز توسط این شرکت به فروش می‌رسد. 
با ایجاد چنین محدوده‌ی گسترده‌ای از محصولات، تولیدکنندگان به راحتی قادرند پلاستیک‌های سنتی پایه نفتی خود را با پلاستیک‌های زیست تخریب پذیری همچون PLA جایگزین نموده بدون اینکه هیچگونه نگرانی از  عملکرد آن داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا