اخبار

نیری در اعتراض به عملکرد دو پتروشیمی به محتشمی پور نامه نوشت

بسپار به نقل از اینپیا می نویسد، شرکت صنایع پلاستیک خوزستان با ارسال نامه ای خطاب به محتشمی پور رئیس دفتر صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ، از عملکرد شرکت محب پلیمر قم و پتروشیمی تبریز انتقاد کرد.

متن نامه نیری بدین شرح است:

با بیش از سی سال تلاش در عرصه صنعت پلاستیک کشور و حفظ روند تولید و کیفیت با همه دشواری ها و مضایق گوناگون بدانجا رسیده ایم که برای شناخت متولی و ملجاء و پناهی برای تولید کننده ره به جایی نبرده ایم.
اگر کوچک ترین ایرادی در کار ما مورد ادعا باشد، متولی، مسئول و نهادی به عنوان بالا دست به فوریت ظهور یافته و ما را به محکمه می برد. ما مانده ایم شکایت به کجا بریم که باید ما را ببیند و بشنود.
شرکتی به نام محب پلیمر فعال در عرصه صنایع پتروشیمی، کالای غیراستاندارد و آف گرید با قیمت گزاف به ما می فروشد، ولی با ارائه گواهی های آزمایشگاهی معتبر، تخلف محرز را نمی پذیرد و با این عبارت که «همین که هست»، خود را متعهد به جبران ضرر و زیان ما نمی داند.
شرکت پتروشیمی تبریز ظاهرا اولویت عرضه کالا در داخل را فدای انتفاع خویش می کند و با صادرات و یا هر سیاست دیگری، تولید و اشتغال داخل را دچار توقف می کند؛ در حالی که کلیه پترشیمی هایی که با سرمایه دولت و با سیاست رشد تولید داخلی و بی نیازی از همه حمایت ها و امکانات دولتی بررخوردار بوده اند در انتقال به بخش خصوصی از دینی که به کشور دارند، غافل شده اند.
با عنایت به این حدیث مجمل، ما برای تامین مواد اولیه مورد نیاز و حفظ روند تولید و ایفای تعهدات به مشتریان که بقاء ما و اشتغال کارگران در همین حداقل را فراهم می کند به کی و کجا متوسل شویم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا