اخبار

هشتمین مجمع عمومی عادی سالانه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران برگزار شد/ علی لشگری در صدر

بسپار می نویسد، روز دوشنبه (۲۰ شهریور) دوره هشتم انتخابات هیئت ‎مدیره جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران در اتاق بازرگانی ایران با حضور نماینده وزارت کشور و معاونت امور تشکل های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و اعضای جدید معرفی شدند.


در ابتدای نشست مطابق دستور جلسه که از طریق روزنامه، فاکس و شبکه های مجازى اطلاع رسانی شده بود، هیات رییسه انتخاب شدند و در ادامه مطابق دستور جلسه مجمع به فعالیت خود ادامه داد. رییس هیات مدیره ضمن ارایه گزارش فعالیت هیات مدیره دوره هفتم (١٣٩٣-١٣٩۶) عنوان نمود در دنیای جدید روش‎ها و رویکرد های مدیریتی تغییر کرده است و صنعتگران و فعالان بازار باید برای دفاع از حقوق خود نخست درک دقیقی از شرایط جدید داشته باشند و در گام دیگر با زبان آمار چالش ها و پیشنهادهای خود را به مدیران بالادستی ارائه دهند. مشروح این سخنان در نشریه مهر جامعه صنعت کفش خواهد آمد.

 

با حضور ۱۰۳ عضو جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران که در جلسه حضور داشتند رای‎گیری انجام شد و در نهایت علی لشکری، محمد عرب، مصطفی طالقانی، علی محققی، عبدالمجید سعیدی‌نژاد، محمدرضا داورپناه، خیرالله شریفی، رضا بصیر، اکبر بیگلرپور، حسین آقامحمدصادق عرب و مصطفی کرمانی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و حبیب آفاق، رمضان شریفی، محمد ملاآقاجانی و قاسم سعیدی‎نژاد به عنوان اعضای علی ‎البدل و نیز سیدحسین موسوی و حمزه زعفران‎لو به عنوان بازرسین اصلی و مهدی یوسفی‎فر به عنوان بازرس علی ‎البدل انتخاب شد.


منبع: جامعه صنعت کفش 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا