اخبار

همکاری‌های جهاد دانشگاهی امیرکبیر با موسسه علوم و فناوری رنگ توسعه می یابد

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و  موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش به امضا رسید.

  دکتر مهدی ورسه‌ای، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش خبر داد و افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با دکتر کمال‌الدین قرنجیک معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش، به منظور گسترش همکاری‌‏ها و هم‌‏افزایی بین جهاد دانشگاهی و موسسه، این تفاهم‌نامه در زمینه‌‏های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و موسسه به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: تدوین و اجرای طرح‌‏های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مورد نیاز و مرتبط با همکاری مشترک طرفین از مهم‏ترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.

ورسه‌ای با اشاره به اهداف امضای این تفاهم‌نامه، خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از منابع علمی و پژوهشی، اجرای دوره‌‏های آموزشی کوتاه مدت مشترک، همکاری در چاپ و نشر کتب و تبادل موثر مدیران و کارشناسان طرفین در زمینه‌‏های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است که امیدواریم بتوانیم گام‌‏های خوبی را در عرصه فعالیت‏‌های مشترک برداریم.

منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا