اخبار

همکاری برای تجاری سازی رزین سیلان فاقد ایزوسیانات

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Hexion اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت لهستانی D&R Dispersions and Resins رزین های VeoVa Silane را در مقیاس تجاری تولید نماید.

بنابراین دسترسی مستقیم فرمول نویسان و تولید کنندگان رنگ به این فناوری بی همتا فراهم خواهد شد. سامانه VeoVa Silane فاقد ایزوسیانات بوده و تعادل خوبی بین سختی و انعطاف پذیری و همچنین بین سرعت سخت شدن و طول عمر مفید اختلاط (pot life) ایجاد می کند. فناوری پتنت شده VeoVa Silane شرکت Hexion قادر می سازد تا بتوان رزین های سخت شونده با رطوبت با عملکرد بالا و اقتصادی تولید کرد. استفاده از منومر های اقتصادی وینیل سیلان منجر به تولید پوشش های اقتصادی در مقایسه با فناوری های اکریلیک – پلی سیلوکسان و اپوکسی – پلی سیلوکسان می شود. با استفاده از بایندر های VeoVa Silane می توان پوشش های حفاظتی با عملکرد بالا جهت بسیاری از بازار ها شامل پوشش های دریایی ، حفاظتی و پوشش های چوب تولید کرد. از آنجا که Hexion فقط منومر ها را تامین می کند همکاری با D&R Dispersions and Resins باعث می شود تا تولیدکنندگان رنگ بتوانند به این فناوری بی همتا دسترسی مستقیم داشته باشند. ترکیب منحصر به فرد عملکرد بالا ، سخت شدن سریع و فقدان ایزوسیانات مشتریان را به استفاده از این فناوری جدید تشویق می کند.

به گفته Arkadiusz Kowalszyk نایب رئیس D&R Dispersions and Resins ، این فناوری جدید و بی همتا یک پیشرفت واقعی در صنایع رزین می باشد و D&R Dispersions and Resins افتخار می کند که بتواند با همکاری Hexion این رزین را در اختیار صنایع پوشش ها قرار دهد. D&R Dispersions and Resins همواره به دنبال منومر های جایگزین بوده و این همکاری منجر به تولید بایندر های جدید با عملکرد بالا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا