اخبار

همکاری SONGWON با شرکت Biesterfeld ترکیه برای پایدارکننده‌های پلیمری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت صنعتی SONGWON از عقد توافق‌نامه‌ای با شرکت Biesterfeld کشور ترکیه خبر داد که طی آن قرار است محدوده‌ی گسترده‌ای از پایدارکننده‌ها تولید گردد.

 در سال‌های اخیر صنعت پلاستیک در ترکیه نشان داد که پتانسیل بسیار زیادی در جهت رشد دارد به طوریکه پس از کشور آلمان دومین کشور مهم در زمینه‌ی فرآیند پلاستیک در اروپا محسوب می‌شود. شرکت پیشروی Biesterfeld توزیع کننده‌ی پلاستیک و مواد شیمیایی خاص از سال 2003 بوده که بیش از 2000 مشتری در صنایع مختلف خودروسازی، بسته بندی، پوشش و لوازم خانگی را دارا می‌باشد.
با تلفیق تجربه‌های زیاد شرکت Biesterfeld و دانش بازاری آن و راه حل‌های موثر و عملکرد بالای شرکت SONGWON، توافق‌نامه‌ای تنظیم شد که طی آن قرار است حضور موثر هر دو شرکت در ارتباط با مشتریانشان در ترکیه قوی‌تر گردد.
طبق گفته‌ی Paolo Arnaboldi مسئول فروش شرکت SONGWON در اروپا و هندوستان : “ما به طور مستمر در حال بهبود محصولات خود بوده تا حدی که سطح کیفی آن‌ها برای ارائه به مشتریان افزایش یابد. همکاری با شرکت Biesterfeld شبکه‌ی توزیعی ما را افزایش خواهد داد و قدم مهمی در ارائه‌ی راه حل به تقاضاهای مشتریانمان در کشور ترکیه خواهد بود. “
سخنگوی شرکت Biesterfeld هم از ایجاد همکاری با شرکت SONGWON ابراز خوشحالی نموده است. قرار است تحت این همکاری‌های خاص توزیع محصولات زیر در بازار ترکیه صورت پذیرد:
–  پایدار کننده‌های SONGNOX®
–  آلیاژهای OPS SONGNOX®
–  پایدارکننده‌های سبک SONGSORB®
–  راه حل‌های پایدار کنندگی SONGXTEND®
–  جاذب‌های اسیدی SONGSTAB™
–  ضد اکسیدکننده‌های KUMANOX™

[EasyDNNnewsLink|9]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا