اخبار

پارت پلاستیک خراسان در ایران پلاست: باک پلیمری بنزین (خودرو) تولید و صادر می کنیم

رضا محمدی، رییس بازرگانی داخلی گروه کارخانجات پارت پلاستیک خراسان می گوید: این شرکت در زمینه قطعات خودرو، انواع بشکه و پالت های بلومولدینگ فعالیت دارد.

ما در شرکت پارت پلاستیک با هدف فروش بیشتر محصولات خود و پیداکردن مشتریان جدید در این نمایشگاه مشارکت کرده ایم، روز اول است و اظهار نظری در مورد کیفیت حضور در نمایشگاه می توانم بکنم. ولی با توجه به اینکه تعداد مشارکت کنندگان این دوره نسبت به دوره های گذشته بیشتر بوده، امیدواریم که نمایشگاه پر باری باشد.

شرکت پارت پلاستیک خراسان برای چهارمین دوره است که در این نمایشگاه حضور دارد. ما چهار سال است در زمینه تولید انواع بشکه ها و پالت ها فعالیت می کنیم. در اصل این شرکت در زمینه قطعات خودرو فعالیت داشته است. در چهار دوره اخیر در فضای کوچکتری در نمایشگاه بودیم و با اینحال بازدید خوبی از محصولات ما انجام شد و توانستیم مشتریان جدیدی جذب کنیم و همچنان این همکاری ادامه دارد.

افتخار شرکت پارت پلاستیک خراسان تولید باک پلاستیکی بنزین خودرو به روش بلومولدینگ است که برای خانواده پژو 405 و 206 مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع بشکه های پلی اتیلن را هم  به روش بلو مولدینگ در سایزهای مختلف تولید می کنیم. دو مدل پالت شرکت پارت پلاستیک البرز صورت بلومولدینگ و اینجکشن تولید می شود، محظه فیلتر ها، فیلترهوا و فیلتر بنزین و … هم تولید می کنیم  که
طبیعتا همراه با خودروهای صادراتی صادر می شوند و برخی قطعات از جمله باک ها به سایت های تولید ایران خودرو در خارج از کشور فرستاده می شود.

وی در ادامه گفت: بعد از برجام فضا خیلی متفاوت شده به صورتی که شرکت های خارجی تمایل دارند با شرکت های ایرانی همکاری داشته باشند و نکته مهم اینکه شرایط کار  را ما برای انها تعیین می کنیم! قبلا شرط را شرکت های خارجی تعیین می کردند اما الان برعکس شده
و امیدواریم که نمایشگاه های به این صورت بتوانند دستاورهای خوبی برای شرکت های داخلی داشته باشند.

 

گزارش کامل رویدادها و تازه های نمایشگاه را در نخستین شماره ماهنامه بسپار (مهرماه) می خوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا