اخبار

پارسان پلیمر دهمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد

بسپار/ایران پلیمر پارسان پلیمر با ارسال یادداشتی اعلام کرد که این مجموعه وارد دهمین سال فعالیت اقتصادی خود شده است. در این اطلاعیه آمده  است:  از ابتدای تاسیس با ارایه خدمات مشاوره و تامین مواد اولیه پلیمری و صادرات و واردات کلیه مواد پلیمری و غیر پلیمری و اخذ پروفرما در کلیه امور در ارایه خدمات نوین به صنعت پلیمر پیشگام بوده است.

پارسان پلیمر علاوه بر تاسیس وب سایتی برای ارایه قیمت های روز مواد اولیه پلیمری با تاسیس دفاتری در هند و امارات در جهت تسهیل تجارت اهالی صنعت قدم های بزرگی برداشته و همواره حرکت  خود را در کنار صنعتگران محترم کشور عزیزمان ایران هماهنگ کرده است.

پارسان پلیمر علاوه بر مسئولیت های صنعتی خود در راه مسئولیت های اجتماعی نیز قدم های موثری برداشته با و تاسیس خیریه امید بیکران سعی در التیام زخم های بخشی از جامعه آسیب پذیر کشور دارد و در این راه از کمک های اهالی صنعت نیز برخوردار بوده که مایه مباهات به حساب می آید.

 

در پایان ضمن تشکر از همراهی تمام همکاران و مشتریان عزیز به اطلاع می رساند پارسان پلیمر به مناسبت 10 امین سالگرد فعالیت خود جشنی را برگزار خواهد کرد که جزئیات آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گروه مجلات بسپار و ایران پلیمر نیز آغاز دهمین سال فعالیت این شرکت را به مدیریت و کارکنان آن تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت روزافزون دارد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا