اخبار

پتروشیمی اصفهان در نیمه نخست سال بیش از 43 میلیون دلار محصول صادر کرد

بسپار می نویسد، مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با بیان این که 70 درصد تولیدات پتروشیمی اصفهان صادراتی است ،گفت: ارزش کل محموله های صادراتی از ابتدای سال 43 میلیون و 168 هزار و یک دلار بوده است .

حمید ستوده فر در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش یکی از طرح هایی است که در واحد پژوهش، تحقیق و توسعه پتروشیمی اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا زنجیره تولید در این واحد تکمیل شود .
وی اضافه کرد: یکی از طرح های توسعه ای در پالایشگاه اصفهان که از گذشته دنبال می شده است تبدیل اورتوزایلین به انیدریک فتالیک است و درحال حاضر به دنبال آن هستیم تا انیدریک فتالیک نیز تبدیل به موادی شود که ارزش افزوده بالاتری داشته باشد و در عین حال زنجیره تولید را نیز تکمیل کند .
ستوده فر اظهار کرد: همچنین طرحی در دست است تا بر روی سایر محصولات نیز تغییراتی انجام شود و ضمن تکمیل زنجیره ارزش افزوده در این واحد صادرات افزایش یافته و از خام فروشی نیز جلوگیری شود .
مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با اشاره به صادرات تولوئن به هند خاطرنشان کرد: محصول کارازایلین این واحد پتروشیمی به چین صادر می شود و برنامه ای در دست است تا با تبدیل این محصولات به مواد دیگر زنجیره ارزش را در این واحد پتروشیمی افزایش داد .
مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با بیان این که تکمیل زنجیره تولید در واحد پتروشیمی اصفهان در دستور کار قرار گرفته است ، عنوان کرد: تکمیل زنجیره ارزش از جمله طرح هایی است که از گذشته در این واحد تولیدی دنبال شده و طرحهای جدیدی نیز به این منظور در دستور کار قرار گرفته است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا