اخبار

پخش تبلیغات تلویزیونی ایران پلاست هفتم کلید خورد

براساس اعلام دبیر خانه دایمی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 2010 با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پخش تلویزیونی تبلیغات ایران پلاست در این دوره با حجم بیشتر و در پر بیننده ترین زمان های تلویزیون صورت خواهد گرفت . با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تمرکز تبلیغات ایران پلاست هفتم بر تبلیغات تلویزیونی با هدف جذب مخاطبان مرتبط با صنعت لاستیک و پلاستیک برای بازدید از نمایشگاه است . این نخستین بار است که از 10 روز قبل از نمایشگاه تبلیغات تلویزیونی ایران پلاست آغاز می شود . به نظر می رسد با پخش این تبلیغات اطلاع رسانی گسترده ای در سطح کشور درخصوص برگزاری نمایشگاه ایران پلاست 2010 صورت بگیرد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه پیش از این نیز پخش تبلیغات تلویزیونی ایران پلاست به زبان های انگلیسی و عربی در تلویزیون های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نظیر پرس تی وی ، العالم و الکوثر با هدف جذب بازدید کنندگان و تجار خارجی از کشورهای منطقه و جهان آغاز شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا