اخبار

پلاستیک‌ها، بازار برچسب‌های معرفی را تا سال 2027 به پیش می‌رانند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یکی از نقش‌های اساسی و مهم بسته‌بندی‌ها و برچسب‌های آن‌ها زیباتر نمودن ظاهر بسته‌بندی می‌باشد. تولید کنندگان از طریق بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب همیشه در جهت جلب نظر مشتری تلاش نموده اند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط Future Market Insights  برچسب‌های معرفی اطراف محصول (Wrap around labels) یکی از مهم ترین بخش‌هایی محسوب شده که در جلب نظر مشتری تاثیر داشته و به آن‌ها کمک می‌کنند تا سریع تر در خرید تصمیم گیری نمایند.
به صورت سنتی، برچسب‌های اطراف محصول معمولا با استفاده از روش حرارتی اعمال می‌شدند. این روش به انرژی زیادی نیاز داشت در عین حال که هزینه‌ی مواد اولیه‌ی آن نیز بسیار زیاد بود. اما، امروزه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تر برچسب‌های برشی روی محصولات با کمترین انرژی و مواد اولیه‌ی لازم اعمال می‌شوند. علاوه بر این، تولیدکنندگان برچسب‌های معرفی اطراف محصول از پلاستیک‌های مختلف نظیر PVC تا BOPP استفاده کرده که این امر به افزایش بهره وری کمک نموده و هزینه‌های تولیدی را تا مقادیر قابل توجهی می‌کاهد. همچنین، برچسب‌های اطراف بسته‌بندی طول عمر و استفاده پذیری محصولات را افزایش داده و توضیحات لازم مربوط به حمل و نقل محصول را نیز بیان می‌دارد.
بازار برچسب 3 درصد از کل بازار بسته‌بندی را به خود اختصاص می‌دهد. علاوه بر این، این برچسب‌ها به صورت همزمان به رشد بازار پلاستیک‌های بسته‌بندی کمک نیز خواهد کرد. کاربرد و به تبع آن مصرف این برچسب‌ها به گونه ای است که انتظار می‌رود شاخص رشد CAGR قابل توجهی را طی سال‌های آینده دارا باشد.
بر اساس نوع مواد مصرفی، برچسب‌های اطراف بسته‌بندی‌ها به دو بخش کاغذ و پلاستیک تقسیم بندی می‌شوند. پلاستیک‌ها بسته به نوع، به بخش‌های PVC، PP و PET تقسیم بندی می‌شوند. 
از جمله شرکت‌های مهم تولیدکننده‌ی برچسب‌های بسته‌بندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
Ameet Metaplast Pvt Ltd., Vintech Polymers Pvt Ltd. Fort Dearborn Company, Inland Packaging, Westrock Company, Roll on labels, Kris Flexipacks, Grip Tight Packaging Pvt. Ltd. Leading Edge labels & Packaging, Mondi group, Jasin Pack, Traco Manufacturing Inc., TCPL Packaging Limited, Cosmo Films, Constantia flexible packaging, CPM Internacional S.A., B & H Manufacturing Company, Inc. Tilak Polypack Pvt. Ltd.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا