اخبار

پلی اتیلن، همچنان پلاستیک محبوب مخصوص بطری‌های دارویی شناخته می‌شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  طبق گزارش منتشر شده از Future Market Insights بازار جهانی بطری‌های مخصوص بسته بندی‌هایی دارویی (Packer bottles) تا سال 2027 شاخص رشد CAGR معادل با 4/6 درصد را دارا خواهد بود.

 از نقطه نظر فروش، بازار بطری‌های بسته بندی دارویی در سال 2017 حدود 3555 میلیون دلار اندازه گیری شد. این مقدار فروش با توجه به شاخص رشد اعلام شده تا سال 2027 به 74418 واحد خواهد رسید. غذا و نوشیدنی و صنعت دارو بخش اصلی مصرف کننده‌ی این بطری‌ها خواهند بود. علاوه بر این،مصرف این مواد در بسته بندی مواد شیمیایی پس از بسته بندی غذا و نوشیدنی بیشترین شاخص CAGR را تا سال 2027 از آن خود خواهند کرد. 
افزایش تمایل به مواد پلاستیکی در صنعت داروسازی یکی از دلایل اصلی افزایش بازار این بطری‌ها خواهد بود. بر اساس نوع ماده، تولیدکنندگان فعال این صنعت به بطری‌های پلاستیکی نسبت به بطری‌ها و ظروف شیشه‌ای اعتماد بیشتری دارند. پلی اتیلن به عنوان پلاستیک اصلی مصرفی در این صنعت چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ ارزشی عمده‌ی بازار این محصولات را تشکیل داده و در آینده نیز تشکیل خواهد داد. 
پیش بینی می‌وشد فروش این نوع بطری‌ها در ظرفیت‌های 500 میلی لیتری تا سال 2027 شاخص رشد معادل با 6/6 درصد را دارا باشد. 
دولت‌ها در کشورهای مختلف فعالین این حوزه را به ایجاد بازارهای خصوصی بخش مربوط به سلامت تشویق می‌کنند. همین مساله نیز یکی از دلایل رشد بازار این بطری‌ها طی سال‌های آینده خواهد بود. علاوه بر این، نبودن فناوری ساخت برخی از داروها در کشورهای مختلف نیاز به حمل و نقل این محصولات را از کشورهای صاحب فناوری ساخت آن‌ها ایجاد می‌نماید. حمل و نقل ایمن توسط این بطری‌ها یکی دیگر از دلایل رشد مصرف آن‌ها خواهد بود. 
آمریکای شمالی بیشترین مصرف این محصولات را به خود اختصاص داده است. در بین کشورهای آسیایی، چین و هند کشورهایی هستند که شاخص CAGR بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.
تا سال 2027، پلی اتیلن همچنان پرمصرف ترین پلاستیک در این صنعت خواهد بود. در بین انواع گونه‌های پلی اتیلن، پلی اتیلن پرچگال پر مصرف ترین نوع در بین سایرین خواهد بود به طوریکه تا سال 2027 شاخص رشد 1/7 درصد را دارا خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا