اخبار

اختصاصی بسپار/ کانوایر جدیدی برای ماشین های قالب گیری دمشی پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت تولید کانوایر دینامیک Norton Shores, MI مدل جدیدی از کانوایر که برای چرخه ی فرایند قالب گیری دمنده طراحی شده است را معرفی کرد.

این مدل برای کاربرد در خطوط هیبریدی طراحی شده است و برای افزایش ظرفیت و بازده قالب گیری بطری ها و ظروف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کانوایرها برای استفاده در این خطوط باید چهار ویژگی اصلی را داشته باشند:
دماهای بالا: تزریق پلیمر مایع بر روی کانوایر صورت می گیرد و به همین دلیل همه ی سطوح کانوایر باید از موادی با مقاومت حرارتی بالا ساخته شوند. این کانوایرها از نایلون با قابلیت مقاومت در برابر دمای پلاستیک مذاب که به 310 درجه فارنهایت می رسد تهیه شد اند.
حداقل تاثیرگذاری: این کانوایرها برای کاربرد در ماشین هایی با حداقل فضا طراحی شده اند. برای تولید هر کانوایر، ابعاد ماشین قالب گیری در نظر گرفته شده و متناسب با آن کاوایر طراحی می گردد.
جدا شدن: بهترین فرایند قالب گیری دمنده در سیستم با چرخه ی بسته رخ می دهد. در این سیستم ها با چرخه ی بسته کانوایرهای هیبریدی مانند یک جدا کننده عمل می کنند. کانوایر هیبرید قالب دمنده محصول تولید شده و در حال تولید را از یکدیگر جدا کرده و آن ها را وارد آسیاب می کند.
سادگی تعمیر: کانوایر هیبرید شامل اتصالات پلاستیکی است که می توان از آن ها برای تعمیر سریع دستگاه بدون نیاز به ابزار خاصی استفاده کرد. قطعات آسیب دیده ی دستگاه را می توان در طول چند دقیقه جایگزین کرد بدون آن که نیاز به تعویض کل دستگاه باشد.

کانوایری که در اوایل سال جدید به بازار معرفی شد، بیشتر ویژگی های مورد نیاز مصرف کنندگان مانند سرعت بالا، قابلیت جابه جایی وزن زیاد، مقاومت در برابر سایش و گرما و سرما را دارد. عرض کانوایرها بین 2 تا 120 اینچ بوده و طول آن ها برابر 100 فوت است. دیواره ی کناری شامل پروفایل کوتاهی به طول 1 اینچ است. زوایای این دستگاه بهینه شده و هندسه ی آن نیز برای کاربردهای مختلف مناسب سازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا