اخبار

کمپین “دی دی” به دنبال چیست؟ / همراه باشید!

بسپار می نویسد، کمپین #یک_نفس_یک_زندگی کمپینی است که به تازگی در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد و با کمک هنرمندان و ورزشکاران به اصطلاح داغ شده است.


خوانندگان بسپار به خاطر دارند که آب معدنی دی دی توسط دو تن از دانش آموختگان و دست در کاران صنعت پلیمر (دکتر حمیدرضا صمدی و دکتر رامین خسروخاور) راه اندازی و تمامی سود حاصل از فروش آن از طریق یک خیریه و به شرح زیر به مصرف می رسد. 

بطری های آب معدنی دی دی با سه برچسب به رنگ های صورتی، سبز و آبی تولید می شوند. عواید حاصل از بطری های صورتی رنگ برای پیشگیری از ابتلای زنان به سرطان، عواید بطری های آبی برای آینده کودکان و عواید حاصل از فروش بطری های سبز صرف کمک به محیط زیست می شود. 


شما هم با شعار “#کار_خوب_کردن_مثل_آب_خوردنِ” می توانید به این کمپین بپیوندید و ویدیوهای هنرمندان و ورزشکاران را برای معرفی این کمپین، در گروه های خود به اشتراک بگذارید.

 در صورت پیوستن به این کمپین،ویدیوی خود را با هشتگ #یک_نفس_یک_زندگی در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارید.

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال   @DiDiWater1 مراجعه کنند.

این واحد تولیدی در ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۳ به مدیریت حمیدرضا صمدی و همت شرکت مهرآب بهشت با این هدف که تمامی عایدات خود را سرفصل های بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و فعالیتهایی در راستای حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین برنامه هایی برای حفظ محیط زیست سرمایه گذاری نماید، راه‌اندازی شد. این شرکت محصولات خود را با برند دی دی تولید کرده و روانه بازار مصرف می کند.



[EasyDNNGallery|19531|Width|400|Height|400|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]

[EasyDNNGallery|19533|Width|400|Height|400|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]

[EasyDNNGallery|19531|Width|400|Height|400|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا