اخباراخبار ویژه

ترجمه اختصاصی بسپار/ کوکاکولا بطری های 100 درصد بازیافتی (rPET) را به بازار عرضه کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر برای مقابله با تهدید ضایعات پلاستیکی، شرکت کوکاکولا اعلام کرد که از این به بعد از بطری هایی استفاده می کند که 100% از پلاستیک های بازیافتی (rPET) تهیه شده اند. به عنوان بخشی از اثرگذاری این طرح باید بیان کرد با جایگزینی 20% از بطری ها با بطری های بازیافتی در سال 2018، حدود 10هزار تن تولید گازهای گلخانه ای کاهش پیدا کرد.
مصرف کنندگان می توانند از این ماه بطری های جدید را با اسامی تجاری کوکاکولا (Coke، Coke Zero Sugar، Diet Coke) و Fanta ببینند. کوکاکولا به زودی بسته بندی شفافی  را که توسط Sprint طراحی شده ارائه خواهد داد که 100% از rPET تهیه شده است.

این بطری شفاف rPET در شمال غرب، فلوریدا و کالیفرنیا عرضه می شود. به منظور بهینه سازی بسته بندی در راستای بازیافت حداکثری، تمامی محصولات طراحی شده در  Sprint تا سال 2022 در دسته بسته بندی های شفاف قرار خواهند گرفت. بسته بندی شفاف بازیافت ساده تری دارد و راحت تر به بطری های جدید تبدیل می شود.

کوکاکولا بیان می کند که هدف او از این کار “الهام بخشیدن به افراد برای کاهش ضایعات پلاستیکی است. به همین دلیل ما افراد را با پیام هایی که بر روی بسته بندی وجود دارد به بازیافت بطری ها و قوطی هایشان تشویق می کنیم. برای ترغیب بیشتر مصرف کنندگان به بازیافت بر روی برچسب بطری های بازیافتی پیام “من را دوباره بازیافت کن” چاپ می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا