اخبار

گفت و گوی بسپار با الهام فراهانی، صناف: عرضه نوعی راکتور آزمایشگاهی برای اولین بار در کشور

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، الهام فراهانی، مدیر بازرگانی شرکت صناف در گفتگو با بسپار گفت: شرکت صنایع الکترونیک صناف بیش از 20 سال سابقه کار دارد و با تکیه بر پیشرفته ترین فن آوری دنیا در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های لازم جهت بهبود فرآیند تولید لوله، طراحی و ساخت دستگاه های آزمایشگاهی تست کنترل کیفیت لوله و همچنین دستگاه های ضخامت سنج التراسونیک فعالیت دارد.
این شرکت، همچنین در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تست دقیق آزمایشگاهی مربوط به صنایع خودروسازی و لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. فعالیت این شرکت در زمینه ابزارهای سنجش دقیق مانند ترموستات، تایمر، کانتر، کنترلر دور موتور DC، سیستمهای PLC و ارائه خدمات مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری می باشد.
مدیربازرگانی این شرکت توضیحاتی درباره تجهیزاتی که در این دوره نمایشگاه ارائه دادند بیان کرد: ما در این دوره نمایشگاه ایران پلاست یک راکتور آزمایشگاهی عرضه کرده ایم که برای کارهای تحقیقاتی از آن استفاده می شود. این راکتور در ایران وجود نداشت و آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی باید آن را با هزینه گزاف از خارج از کشور تامین می کردند. 
بیش از دوسال است که به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته می شویم و به عنوان شرکت دانش بنیان حمایت های خوبی از ما صورت می گیرد مثلا برای صادرات حمایت خوبی از ما صورت گرفته است و ما توانسته ایم به ترکیه و آذربایجان تجهیزاتمان را صادر کنیم. شرکت صنایع الکترونیک تاكنون موفق به صادرات چندین پك تجهیزات آزمایشگاهی به كشور تركیه شده است و اخیرا در ادامه ی روند صادرات خود موفق به صادرات دستگاه مقاومت حلقوی به این كشور شده است. همچنین، توانسته ایم تجهیزاتی اعم از؛ تست درصد دوده، DSC و Microscope را به شرکت خارجی Azertexnolayn آذربایجان تحویل دهیم. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های ساخت این شرکت دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

(ادامه دارد…) 


متن کامل این مقاله را در شماره 181ام ماهنامه بسپار منتشر شده است بخوانید. 
 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا