اخبار

گفت و گوی بسپار با فرهاد بهشتی، مدیرعامل ایران دیبا: رفع تحریم ها تاثیری در صنعت مربوط به مستربچ نداشته است

بسپار می نویسد، 

فرهاد بهشتی، مدیرعامل شرکت ایران دیبا درگفتگو با بسپار گفت: ایران دیبا کار خود را از سال 1373 با تولید گونه های مختلف مستربچ های نساجی آغاز کرده است. با طرح توسعه ای کارخانه وارد بحث تولید مستربچ ها برای پلاستیک ها نیز شده ایم.

نمایشگاه برای تمامی شرکت ها فرصت بسیار خوبی است که بتوانند پتانسیل های خود را از لحاظ ارائه محصولات به مشتریان قدرت بخشیده و از لحاظ مواد اولیه نیز تامین کنندگان جدیدی را بیابند. پس از گذشت دو روز از نمایشگاه، مشتریان جدید بسیاری در بازار ایران یافته­ ایم. علاوه بر این مشتریانی از سایر کشورها نیز از غرفه ی ما بازدید کردند. همچنین نمایشگاه می تواند فرصت خوبی برای نمایش محصولات جدید به مشتریان باشد. با توجه به توسعه کارخانه و افزایش ظرفیت تولید محصولات تصمیم گرفتیم تا در نمایشگاه شرکت کرده و در جهت نمایش محصولات و پتانسیل های خود به مشتریان داخلی و خارجی تلاش کنیم. با توجه به اینکه انجمن مستربچ در دوره گذشته تصمیم گرفته بود که در نمایشگاه شرکت نکند، در این دوره فضا را مناسب دانستیم تا با سایر تولیدکنندگان مشابه در سالن های 10 و 11 حضور بهم رسانیم.

یکی از هدف های اصلی شرکت در نمایشگاه علاوه بر یافتن بازار جدید داخلی و خارجی، پر کردن ظرفیت داخلی بود به این معنی که تولیدکنندگان خارجی مستربچ فضا را برای سرمایه گذاری و تولید در ایران و یا صادرات محصول به ایران نامناسب ببینند.

مدیرعامل شرکت ایران دیبا در مورد تحریم های حاکم بر ایران گفت: به نظر من رفع تحریم ها تاثیری در صنعت مربوط به مستربچ نگذاشته است. چراکه هنوز مبادلات پولی با بانک های اروپایی مشکل بوده و اینکه بسیاری از فروشندگان مواد اولیه به شرکت های ایرانی ماده نمی فروشند.

بهشتی در مورد عقد قراردادهای مختلف در ایران پلاست گفت: از آنجایی که مقدار مصرف مستربچ در آمیزه پلیمری بسیار کم در حد 1 تا 4 درصد می باشد، مشتریان ابتدا از ما نمونه دریافت کرده و پس از تست، سفارش های کلان خود را اعلام می کنند.

(ادامه  دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 181ام ماهنامه بسپار که در مهر ماه منتشر شده است بخوانید. 
 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا