اخبار

گفت و گو با هنریک اصلانیان، مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت الکتروهیدرولیکان: یک نسل سومی پابرجا!

بسپار می نویسد، باید سر فرصت یک بار مفصل، به این کارخانه برویم. این چیزی است که بعد از انجام گفت و گویی که زیر فشار زمانی روزهای در آستانه ایران پلاست، غیرحضوری انجام شد، با خود گفتیم. هنریک اصلانیان از کم حاشیه های صنعت ماشین سازی کشور است. آرام و با طمانینه حرف می زند و از نسل سومی های تحصیل کرده ای می گوید که حتما این کارخانه را در آینده پیش خواهند برد.

 

بسپار- مجموعه ای که تحت نام اصلانیان شناخته شده است، یکی از واحدهای پرسابقه و قدیمی سازنده ماشین آلات صنایع پلاستیک کشور است. لطفا در مورد پیشینه این مجموعه و چگونگی شکل گیری آن بفرمایید.

هنریک اصلانیان: فعالیت مجموعه اصلانیان تحت نام تراشکاری اصلانیان در اوایل دهه 50 و توسط آقایان جانیک و ماردیروس اصلانیان (براردان اصلانیان) و در قالب ارائه خدمات تراشکاری و قالبسازی شروع شد. پس از آن در اواخر دهه 50 ساخت ماشین های پرس باکالیت و تزریق پلاستیک و بادی آغاز شد که در ادامه فعالیت این دو برادر در دهه های شصت، مجموعه نام ماشین سازی اصلانیان به خود گرفت و ساخت ماشین های تزریق پلاستیک سری GM و GMA به فعالیت ادامه داد.

ما معتقدیم که علت اصلی کسب اعتبار و اطمینان مشتریان تا به امروز در سراسر ایران، تلاش ما در جهت ساخت ماشین های با کیفیت و خدمات صادقانه این دو برادر آقایان جانیک اصلانیان و ماردیروس اصلانیان بوده است.

 

بسپار- چند سال پیش مجموعه اصلانیان با ادغامی موفق به اصلانیان+ماهر تغییر نام و ماهیت داد. این امر با چه هدفی انجام شد؟ و آیا از این تصمیم راضی هستید؟

هنریک اصلانیان: اواسط دهه 80 با توجه به گسترش محصولات و در جهت توسعه واحد ماشین سازی، شرکای ماشین سازی اصلانیان اقدام به خرید کل سهام شرکت الکتروهیدرولیکان (ماهر) کرد که این شرکت نیز از ماشین سازهای بنام و قدیمی در صنعت پلاستیک بود و از سال 1388 با انتقال به آدرس شرکت الکتروهیدرولیکان اقدام به فعالیت تحت نام شرکت الکتروهیدرولیکان (ماهر) با محصولات تحت برند اصلانیان +ماهر کرد.

 

بسپار- در حال حاضر هم دستگاه های تزریق تولید داخل و هم وارداتی عرضه می کنید. در این خصوص بفرمایید و اینکه دقیقا چه محصولاتی از سوی این مجموعه ارایه می شود؟

هنریک اصلانیان: همانطور که گفتید، در حال حاضر شرکت الکتروهیدرولیکان صاحب برندهای ماهر، اصلانیان+ماهر و دارای کاملترین سبد محصولات ماشین تزریق پلاستیک و تجهیزات جانبی از ماشین های کوچک 15 تن سری MJ تا ماشین های بسیار بزرگ تا 6500 تن سری SMTPاست. 

شرکت الکتروهیدرولیکان متشکل از شش واحد اصلی بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروس، روابط عمومی، بازرگانی، مهندسی و مالی و اداری می باشد.

تمامی پرسنل این شرکت در جهت مشاوره، تامین نیازهای مشتری، جلب رضایت مصرف کنندگان نهایی و اطمینان خاطر خریدار از خدمات پس از فروش سریع، کارا و بلندمدت آموزش دیده اند و در راستای تامین ماشین آلات، تجهیزات و خطوط تولید مورد نیاز صنایع پلاستیک کشور در تلاش هستند. مدیران نسل سوم این شرکت دارای تحصیلات عالیه در رشته های صنایع، مکانیک، برق و کامپیوتر بوده و با بهره مندی از تجارب فنی نسل های قبلی، دانش روز، سیستم های مدیریتی پیشرفته و ابزارهای مدرن در جهت طراحی، ساخت و ارایه به روزترین ماشین آلات و تجهیزات و خطوط تولید به منظور پوشش کلیه نیازهای مشتریان در حداقل زمان، هزینه، با بالاترین کیفیت و دوام فعالیت می کنند.

 

بسپار- بازار ایران در صنعت پلاستیک در طول 5 سال اخیر چه سیر تحولی داشته است؟

هنریک اصلانیان:


(ادامه  دارد …)

متن کامل این گفتگو را در شماره 180ام ماهنامه بسپار که در شهریورماه منتشر شده است بخوانید. در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا