اخبار

یاریجانیان: به طور قاطع از تهران پلاست حمایت می کنیم

بسپار می نویسد، رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان گفت: با بازدیدی که از مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب داشتیم باید بگویم که زیرساختهای این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه تهران پلاست بسیار مناسب است.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، هرویک یاریجانیان رییس هیات مدیره انجمن ماشین سازان و سازندگان تجهیزان پلیمری  در گفت‌وگو با خبرنگار شهر  آفتاب گفت: مهمترین هدف انجمن ماشین سازان ایجاد نظم و انضباط در چاچوب استانداردهای نمایشگاهی است که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سعی می‌شود به خوبی در نمایشگاه تهران پلاست اجرا شود.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته کار ثبت نام و هماهنگی های لازم برای پیمانکاران به راحتی صورت می‌گیرد.
وی با بیان این که به دلیل زمان کم و وجود سلایق متفاوت کار هماهنگی برای برگزاری همایش با سختی همراه است گفت: تلاش می شود تا برای برگزاری همایش و بازدید کنندگان متخصص اقدام لازم صورت گیرد.

یاریجانیان با بیان اینکه نمایشگاه تهران پلاست یک نمایشگاه در سطح رو به بالا خواهد بود، بیان کرد: برای برگزاری نمایشگاه در سالهای آینده باید تعامل بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به ترافیک شهر تهران عنوان کرد: یکی از ویژگیهای خوب نمایشگاه تهران پلاست برگزاری در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب است که به دلیل مجاورت در کنار اتوبان قم و فرودگاه امام(ره) از ترافیک سنگین خبری نیست و مراجعه کنندگان به راحتی می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.
رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان افزود: همچنین زیرساختهای شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه تهران پلاست بسیار مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا