اخبار

آزادسازی بیش از ۴۳ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی خوزستان

بسپار/یران پلیمر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از آزادسازی بیش از ۴۳ هکتار از اراضی غیر فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

علی مهدی پور در گفت و گویی اظهار کرد: مساله تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان یکی از اولویت های مهم شرکت شهرک های صنعتی خوزستان است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون با پیگیری و اقدامات انجام شده بیش از ۴۳ هکتار از اراضی غیر فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان آزادسازی شد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بازپس گیری این اراضی می تواند زمینه ساز فرصت های سرمایه گذاری جدیدی در استان شود و از این رو این مهم با توجه به حجم درخواست های سرمایه گذاران جدید در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گرفته است .

مهدی پور بیان کرد: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل شهرک های صنعتی کشور با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با جدیت ادامه دارد، عنوان کرد: در این زمینه تعیین تکلیف ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر هر نوع واگذاری زمین در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی به‌ صورت الکترونیکی انجام می شود و افراد می ‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک، زمین‌ ها را مشاهده و زمین موردنیاز خود را انتخاب کنند.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا