اخبار

آسفالت پلیمری برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود

بسپار به نقل از خبر گزاری تسنیم می نویسد،مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: آسفالت پلیمری برای نخستین بار در استان اردبیل در شهرستان نیر اجرا می‌شود.

خلیل محبت‌خواه صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان نیر اظهار داشت: امسال تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های راه و شهرساازی را در استان تکمیل کرده و بهره‌برداری برسانیم که این امر نیازمند همکاری و مشارکت لازم و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه 3 کیلومتر از محور کریق به آرموداغ آماده لایه زیراساس شده است، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از تکمیل این محور، استفاده از آسفالت پلیمری برای نخستین بار در استان در سطح این جاده استفاده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: به علت وجود شرایط ویژه جوی و سردسیر بودن این منطقه استفاده از آسفالت پلیمری برای این محور برنامه‌ریزی شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز مقدار 5 کیلومتر از این محور در سال 95 تکمیل خواهد شد.

محبت‌خواه از اتمام زیرسازی در طول 3 کیلومتر از محور کورائیم به خلفلو خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ 200 میلیون تومان برای زیرسازی این محور هزینه شده و ساخت ابنیه فنی اعم از پل‌ها و کانال‌ها به اتمام رسیده و آماده آسفالت است و در صورت تزریق حدود 450 میلیون تومان این محور نیز تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به عدم تخصیص اعتبار لازم برای راه‌های روستایی در استان تصریح کرد: با توجه به این موضوع و با وجود تخصیص اعتبار لازم، این اداره کل سعی خواهد کرد در سال جدید نسبت به آسفالت راه‌های روستایی که زیرسازی آنها تکمیل شده است، اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد تحویل قیر از طرف این اداره کل به شهرداری‌ها برای آسفالت معابر شهری که در امتداد جاده قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: همان‌گونه که بارها در جلسات متعدد گفته شده در صورت درخواست شهرداری‌ها و امضای موافقتنامه مربوطه قیر مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار شهرداری‌ها گذاشته می‌شود تا نسبت به آسفالت این معابر اقدام نند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا