اخبار

آسیا اقیانوسیه نیرو محرکه ی رشد بازار آمیزه های پلاستیکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، تلفیق یک رزین پلاستیکی با رنگ ها، افزودنی ها، اصلاح کننده ها، پرکننده ها، تقویت کننده ها و یا سایر بسپارها به فعالیتی معمول تبدیل شده چراکه حدود نیمی از پلاستیک های موجود در جهان قابلیت استفاده به صورت پایه ی خالص را دارا نمی باشند. فرآیند آمیزه کاری رزین پایه را به پلاستیک دلخواه تبدیل نموده که یکنواخت تر و موثرتر بوده و برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. در بین پلاستیک های مختلف الفین ها بیشترین مصرف و سهم بازار را تا 50 درصد به خود اختصاص داده اند.

انتظار می رود کشورهای آسیا و اقیانوسیه در مصرف پلاستیک های آمیزه کاری شده طی چند سال آینده نسبت به سایر مناطق پیشرو باشند. این مساله به دلیل رشد جمعیت، صنعتی شدن با سرعت زیاد در اقتصادهای نوظهوری همچون چین و هند می باشد.

صنایع اصلی همچون خودروسازی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و ساخت و ساز به دلیل گسترش زیرساخت های صنعتی و افزایش نیروهای کار به طور پیوسته ای در آسیا اقیانوسیه در حال رشد می باشند. با توجه به بازار خودروی اثبات شده و قابل توجهی که در آلمان و ایتالیا وجود دارد، انتظار می رود پس از آسیا اقیانوسیه، بیشترین مصرف مربوط به قاره ی اروپا باشد. علاوه بر این با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز در اقتصادهای در حال رشدی همچون برزیل و سایر کشورها در آمریکای جنوبی، این قاره در مقام سوم مصرف آمیزه های پلاستیکی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا