اخبار

آشفتگی در تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان، اتلاف منابع را به دنبال دارد

بسپار/ایران پلیمر رئیس هیات عامل سازمان گسترش ضمن اشاره به هم مسیر قرار دادن اقدامات دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان و صنعت در راستای حصول تولید محصول، خاطرنشان کرد: در حوزه تشکیل شرکت‌های دانش بنیان اگر آشفتگی وجود داشته باشد، اتلاف منابع را خواهیم داشت.

بابک احمدی -رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) –  در دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان هدف از برگزاری این رویداد را هم‌راستایی و جریان سازی همه ارکان موثر در اکوسیستم صنعت دانش بنیان عنوان کرد.

وی افزود: هم مسیر قرار دادن اقدامات دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان و صنعت برای حصول تولید محصول و رساندن آن به بازار هدف مهم است. اما در حوزه تشکیل شرکت‌های دانش بنیان اگر آشفتگی وجود داشته باشد، اتلاف منابع را خواهیم داشت.

احمدی با بیان اینکه تلاش این است در سلسله رویدادهایی ارکان اکوسیستم صنعت دانش بنیان را هم‌راستا کنیم، تصریح کرد: در حوزه شهر هوشمند و انقلاب صنعتی کشور زیرساخت شهر هوشمند، حکمرانی، آموزش، سلامت، امنیت و ابزار هوشمند و غیره را داریم. همچنین در حوزه انقلاب صنعتی بر شهر هوشمند تمرکز کردیم و باید در این راستا زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و وزارت صمت در کنار شهرداری‌ها سعی می‌کند نیازهای شهر هوشمند را فراهم کند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا