اخبار

آمادگی ۱۰۱ شرکت دانش‌بنیان برای رفع ۸۰ نیاز صنعت نفت

بسپار / ایران پلیمر با اعلام ۸۰ نیاز فناورانه صنعت نفت با اولویت بالا، ۱۰۱ شرکت دانش‌بنیان برای رفع این نیازها اعلام آمادگی کردند.

همایش پتروفن، رویداد ارائه نیازها و توانمندی‌های حوزه نفت است که امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری آغاز به کار کرد.

در حاشیه این همایش و در قالب نمایشگاه پتروفن، شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس آخرین اقدامات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در این همایش سه روزه، با حضور شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی چون “توسعه سبد محصولات”، “دانش فنی و لایسنس”، “بومی‌سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها”، “ساخت تجهیزات دوار”، “ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق”، “پوشش‌های نوین” و “بهبود و تحول در فرآیند” بحث و تبادل نظر می‌شود.

برای این منظور ۵۰۰ نیاز فناورانه در حوزه صنعت پتروشیمی احصا شد که بعد از بررسی،  ۸۰ نیاز با اولویت بالا انتخاب شدند که این نیازها طی فراخوانی به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام شد.

در نهایت ۱۰۱ شرکت‌ برای تامین نیازها اعلام آمادگی کردند.

برگزاری نشست‌های B2B از  دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد است.

در این مراسم از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان که موفق به تولید محصولات فناورانه در این حوزه شده‌اند، با حضور دکتر دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری تقدیر خواهد شد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا