اخبار

آموزش مدیریت صادرات برای اعضای اتاق بازرگانی تهران

بسپار می نویسد، با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و موسسه ترویج کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI)، دوره آموزش مدیریت صادرات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، موافقت‌نامه همکاری میان اتاق تهران و موسسه ترویج کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI) سال گذشته به امضا رسید و دو طرف توافق کردند تا آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و تربیت نیروهای متخصص در ایران سامان دهند و با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف سطح آگاهی فعالان اقتصادی از دانش روز و مهارت‌های مدرن کسب‌وکار را بالا ببرند.


در این راستا، دوره آموزش مدیریت صادرات (Export Management) ویژه اعضای اتاق تهران اواخر شهریور ماه امسال برگزار می‌شود. به گفته مدیر مرکز آموزش اتاق تهران، افزایش دانش و مهارت مدیران شرکت‌های تخصصی در زمینه صادرات کالا به کشورهای دیگر به ویژه به اتحادیه اروپا از جمله اهداف این دوره آموزشی است.


ناصر عندلیب با بیان اینکه این دوره در قالب سه بخش آموزشی به همراه تور آموزشی در کشور اتریش برگزار می‌شود، گفت: فراگیران در این دوره آموزشی با موضوعات بازاریابی بین‌المللی و راهکارهای ورود به بازار آشنا خواهند شد و سپس در تور آموزشی اتریش که به مدت پنج روز خواهد بود، شیوه‌های نوینی که بازرگانان و فعالان اقتصادی اتریش در مواجهه با تجارت به کار می‌گیرند را فرا خواهند گرفت.


این دوره آموزشی چند روزه است؟
این دوره آموزشی دارای سه بخش در ایران است و هر بخش نیز طی 3 روز ارائه می‌شود. بخش اول از 23 تا 25 شهریور ماه جاری، بخش دوم از 27 تا 29 شهریور ماه و بخش سوم و پایانی نیز از 27 تا 29 مهر ماه امسال در محل ساختمان آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد.
تور آموزشی در اتریش نیز که همراه با جلسات رو در رو با بازرگانان اتریشی است به مدت پنج روز از 16 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. حضور در تور آموزشی اتریش برای فراگیران این دوره اجباری نیست و علاقمندان می‌توانند در پایان دوره در صورت تمایل در این تور مشارکت کنند.


امکانات و ویژگی‌های این دوره چیست؟
به گفته مدیر مرکز آموزش اتاق تهران، اساتید این دوره از مدرسان صاحب‌نام و برجسته WIFI اتریش هستند و مطالب ارائه شده به زبان انگلیسی خواهد بود، اگرچه برای درک بهتر مطالب از مترجم همزمان نیز در دوره استفاده خواهد شد.
عندلیب تصریح کرد که در پایان این دوره آموزشی به فراگیرانی که موفق به گذراندن دوره شوند، گواهینامه معتبر از سوی WIFI و اتاق تهران اعطا می‌شود.
حداکثر تعداد شرکت‌کننده در این دوره 15 نفر است و افرادی موفق به حضور در این دوره آموزشی می‌شوند که بر اساس تاریخ ارسال فرم ثبت‌نام زودتر اقدام کرده باشند.


چگونه می‌توان در این دوره ثبت‌نام کرد؟
علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به سایت اتاق تهران به آدرس www.tccim.ir فرم ثبت‌نام را تکمیل و به ایمیل [email protected] ارسال کنند (فایل ثبت‌نام در پایین متن خبر قابل دریافت است). نحوه واریز شهریه دوره نیز پس از انتخاب مخاطبین به آنان اعلام می‌شود. علاوه بر این، شرایط حضور در تور آموزشی اتریش نیز متعاقباً اعلام می‌شود.
همچنین علاقمندان به حضور در دوره آموزش مدیریت صادرات می‌توانند برای راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88107726 در تماس باشند.


موسسه WIFI چیست؟
موسسه آموزشی ترویج کسب‌وکار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI) در سال 1945 میلادی به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تربیت نیروهای متخصص و با کیفیت به منظور جذب در بازار کار بنگاه‌های اقتصادی تاسیس شد و در حال حاضر با استفاده از 12 هزار مربی و مدرس و 33 هزار دوره آموزشی سالانه 346 هزار نفر را در کشور اتریش و سایر کشورها آموزش می‌دهد. طبق بررسی‌های به عمل آمده WIFI از معتبرترین موسسات ارائه‌دهنده آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در دنیا بوده که متعلق به اتاق بازرگانی اتریش است و در این سطح فعالیت می‌‎کند.

فایل ثبت‌نام را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا