اخبار

آمیزه‌های رسانای الکتریکی برای تجهیزات خاص

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، محصولات رسانای الکتریکی شرکت Lati شامل گونه‌های مختلفی از Latiohm PD02 بوده که در آنها مقاومت الکتریکی با بکارگیری از بسپارهای ویژه کاهش یافته است. علاوه بر این، خواص ضد الکتریسیته و قابلیت رنگ‌پذیری بدون نیاز به رنگ‌آمیزی خاص نیز بهبود یافته است.

تولید الکتریسیته ساکن در بسپارها از جمله مشکلات مهم این مواد محسوب می‌شود؛ بطوریکه، پتانسیل الکتریکی قوی ایجاد شده بر روی سطح آنها منجر به تخلیه الکتریکی شده که خود می‌تواند از عوامل بروز آتش‌سوزی و انفجار محسوب گردد. راه‌حل سنتی برطرف نمودن الکتریسیته ساکن استفاده از دوده، گرافیت، الیاف کربن یا الیاف فولاد در آمیزه‌های بسپاری می‌باشد. تمامی پرکننده‌های اشاره شده برای این منظور قابل استفاده هستند؛ با این حال، مشکل اصلی این آمیزه‌ها تک رنگ بودن آنها آن هم به رنگ مشکی می‌باشد.

محصول Latiohm 62-08 PD02 G/35 با رنگ زرد از ایمنی بالا برخوردار بوده و سبک‌وزن است. ساختار این محصول به دلیل استفاده از 35% الیاف شیشه از استحکام بالایی برخوردار است. بسپار مورد استفاده از جنس PA6 بوده که در برابر روغن، گریس و هیدروکربن‌ها مقاوم است. در این محصول از رنگ‌‌دانه زرد رنگ نیز استفاده شده است که این ویژگی Latiohm را نسبت به محصولات موجود متمایز می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا