اخبار

آمیزه های PVC جدید شرکت Teknor Apex برای سیم و کابل با یک قابلیت خاص

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  چهار آمیزه ی جدید PVC  تولید شرکت Teknor Apex استانداردهای مورد نیاز برای استفاده در کاربردهای سینی های کابلی (Tray cables) را کسب نمودند. این شرکت امیزه های تولیدی را برای اولین بار در IWCS2018 معرفی کرد. عملکرد این امیزه ها تا مقادیر قابل توجهی نسبت به تولیدات سنتی بهبود یافته است.

هر ۴ آمیزه ی تولیدی ویژگی های مورد نیاز UL-1277 و UL-13 را دارا هستند. این آمیزه ها از آزمون های سوختن CSA FT-4 نیز به خوبی عبور کرده اند. علاوه بر این، حداکثر دمای مداوم عملکردی این محصولات ۱۰۵ درجه ی سلسیوس می باشد.

در ادامه به معرفی این چهار آمیزه پرداخته و ویژگی های هریک به اختصار بیان می شود:

  • یکی از آمیزه های تولیدی این شرکت Apex® 70018 نام داشته که یک امیزه ی PVC با 73 SHORE A بوده و دارای براقیت کم، نرمی و خاصیت تاخیراندازی شعله ی زیاد برای استفاده روی پلی اتیلن است. این ماده استاندارد UL برای مقاومت در برابر انواع روغن ها را نیز کسب کرده است. این امیزه برای استفاده در فضاهای داخلی هم مناسب است.
  • یکی دیگر از امیزه های تولیدی این شرکت Apex® 70020 نام داشته که یک امیزه ی PVC با 79 SHORE A برای استفاده روی پلی اتیلن های شبکه ای شده است. این امیزه ها استاندارهای لازم را پس از انجام ازمون های ضربه در دمای ۲۵- درجه ی سلسیوس و ازمون های خمش در ۴۰- درجه ی سلسیوس کسب کرده است.
  • یکی دیگر از امیزهای تولیدی این شرکت Apex P-55007 نام داشته که یک امیزه ی PVC همراه با پلی اورتان های گرمانرم است. این امیزه نیز برای استفاده روی پلی اتیلن طراحی شده است. نقطه ی تردی این امیزه ۴۹- درجه ی سلسیوس بوده و شاخص اکسیژن آن ۳۵ درصد است.
  • آمیزه ی دیگر این شرکت Apex P-55007 نام داشته که یک لاستیک PVC با مقاومت بهبود داده شده در برابر UV معرفی شده است. این امیزه استاندارد UL-62 برای استفاده در کابل های انعطاف پذیر را کسب کرده است. این امیزه می تواند روی PVC یا پلی اتیلن شبکه ای شده قرار گیرد. نقطه ی تردی این امیزه ۳۸- درجه ی سلسیوس و شاخص اکسیژن آن ۳۴ درصد است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا