اخبار

آنچه SACMI در نمایشگاه ایندیاپلاست به نمایش می گذارد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SACMI در نمایشگاه India Plast 2019 که از تاریخ ۲۸ فوریه تا ۴ مارچ در دهلی نو برگزار می شود شرکت خواهد کرد. این شرکت یک تولیدکننده ی ایتالیایی ماشین آلات است. تا کنون بیش از ۸۰ دستگاه Sacmi CCM در هندوستان نصب شده. این دستگاه ها در صنعت درب های بطری (Caps and closures) مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این دستگاه ها تولیداتی مقرون به صرفه را باعث می شوند. دلیل به صرفه شدن تولید با استفاده از این دستگاه ها مستقل بودن هر حفره ی قالب است که به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا کنترل کیفیتی سریع و بر خط را برای هر یک درب بطری تولیدی داشته باشند.

شرکت SACMI با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه ی ماشین آلات قالب گیری تزریقی درب های بطری قادر است برای خریداران خود مزیت هایی را ایجاد کند. این امتیازات شامل طراحی ها، درزگیری مناسب، استحکام و سبک وزنی درب های بطری ها (Caps) می شود.

اما ماشین آلات تولیدی SACMI محدود به تولیدات درب نمی شود. امکان ایجاد خط تولیدی کامل از بطری گرفته تا درب های آن با استفاده از ماشین آلات SACMI ممکن است. این شرکت راه حلی هوشمند با نام IPS را برای تولید پریفرم های PET (PET preforms) فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا