اخباراخبار ویژه

آیا رفتن به نمایشگاه های تخصصی برای ایرانی ها غیرممکن می شود؟ / ChinaPlas2021 هفته آینده با استراتژی برگزاری توامان فیزیکی و مجازی برپا می شود

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه Chinaplas2021 اواسط هفته آینده و از 24 فروردین ماه به مدت 4 روز و برای نخستین بار در شنزن برگزار می شود. این نمایشگاه سال گذشته و زیر سایه همه گیری ویروس کووید 19 یک دوره خود را لغو کرد. با این حال به نظر می رسد دوره جاری آن نیز به سختی و همچنان تحت تاثیر این بیماری قرار دارد که اتفاقا انتشار ویروس نیز از همین کشور رخ داده است.

اما برای ایرانی ها حضور در نمایشگاه های تخصصی پلیمر و پوشش علاوه بر محدودیت های احتمالی سفر در سطح جهانی، دشواری های دیگری نیز دارد. کاهش شدید ارزش پول ملی، شرکت در نمایشگاه ها و بازدید از آنها را نسبت به گذشته بسیار سخت تر کرده و خواهد کرد. هزینه هایی که عموما باید با ارزهای دلار و یورو پرداخت شوند (که در طی سه سال اخیر بیش از 4 برابر افزایش قیمت داشته اند) و پروازهای چند ده میلیونی و … در کنار همه اینها بی ثباتی در اقتصاد ملی که سرمایه گذاران را برای هر پروژه جدیدی دست به عصا می کند.

پیشنهاد ما این است که دست کم فرصت حضور در تورهای مجازی نمایشگاه Chinaplas2021 و سایر نمایشگاه های تخصصی را از دست ندهید. باید با دنیای جدید صرفنظر از خوشایند یا بدآیندهای شخصی، کنار آمد و از فرصت های نوساخته آن هم استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید:

چایناپلاس از گوانگجو می رود! جابجایی مکان و تاریخ Chinaplas از سال ۲۰۲۱

نخستین کنفرانس مطبوعانی آنلاین Chinaplas: 2021 برای خبرنگاران: شنژن میزبان نمایشگاه/ استراتژی آفلاین آنلاین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا