اخباراخبار ویژه

آیا نمایشگاه ایران پلاست امسال برگزار می شود؟

بسپار/ ایران پلیمر تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی همچنان تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست را بدون اعلام نام مجری 30 شهریور تا دوم مهرماه اعلام می کند یعنی 59 روز دیگر باید شاهد برگزاری نمایشگاه یاد شده به عنوان معتبرترین نمایشگاه تخصصی کشور باشیم.

اما مجری همیشگی برگزاری پانزده دوره نمایشگاه ایران پلاست (یعنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی) تا به امروز هیچ اقدام اجرایی رسمی نداشته است.

هر چند از سال قبل نیز زمزمه های خلع ید بخش دولتی و واگذاری این نمایشگاه به بخش خصوصی شنیده می شد، تماس خبرنگار بسپار با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی موید آن است که امسال نیز برگزاری نمایشگاه به NPC سپرده خواهد شد و ظاهرا قرار است طی این هفته نهایی شود.

در هر حال جز ابراز تاسف برای نمایشگاهی که می توانست در منطقه (همچون حتی سالهای نخست خود) قطب نمایشگاه های صنعت پلاستیک و لاستیک باشد، کار دیگری از ما ساخته نیست. طی این سالها نمایشگاه های منطقه ای با داشتن برنامه های بلندمدت یکی پس از دیگری ایران پلاست را پشت سر گذاشته اند و تحریم ها هم مزید بر علت بوده است تا ساختار این نمایشگاه برای مشارکت کنندگان آن بسیار کمتر از پتانسیل هایی که دارد، کارآمد باشد.

منتظر هستیم با اعلام مجری برگزاری نمایشگاه کمتر از دوماه به برگزاری از برنامه های احتمالی برای این دوره مطلع شویم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا