اخباراخبار ویژه

آیا نمایشگاه های رنگ و رزین و ایران پلاست برگزار می شوند یا نه؟

بسپار/ایران پلیمر نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران از 19 تا 22 آذرماه (تنها چند روز بعد از تعطیلی فراگیر دو هفته ای در کشور) و ایران پلاست از 5 تا 8 دی ماه برگزار می شوند.  اطلاعيه شماره (۲) کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که روز گذشته صادر شد می گوید: برگزاری هرگونه نمایشگاه (عمومی، تخصصی و بین المللی) در همه وضعیت‌ها (زرد، نارنجی و قرمز)، تا عادی شدن شرایط ممنوع است. با اینحال برگزار کننده نمایشگاه رنگ و رزین در پاسخ به سوال خبرنگار بسپار در خصوص وضعیت برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه صبح امروز گفت: “در حال حاضر مخالفتی برای برگزاری نیست. اگر ابلاغی به دست ما برسد، اطلاع رسانی خواهد شد.”

طبیعی است که مجریان برگزاری هم با توجه به هزینه هایی که انجام داده اند تمایل دارند پول اجاره بها را دریافت کنند و آن را حتی در صورت لغو و تعویق نمایشگاه برای دوره بعدی ذخیره کنند. بنابراین احتمال اینکه به لغو برگزاری در این لحظه اذعان کنند، بعید است.

ایران پلاست هم که هنوز ثبت نام قطعی و جانمایی آن انجام نشده، اعلام کرده که به زودی نسبت به اعلام زمان ثبت نام قطعی اقدام خواهد کرد که با توجه به دو هفته تعطیلی پیش رو برای امور ستادی باید دید چگونه پیش خواهد رفت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا