اخبار

اتاق بازرگانی تهران، فعال‌ترین اتاق بازرگانی جهان در ماه جولای 2021

بسپار/ایران پلیمر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از سوی اتاق بازرگانی بین‌الملل (ICC) به عنوان فعال‌ترین اتاق بازرگانی دنیا انتخاب و معرفی شد.

اتاق بازرگانی بین‌الملل که نهاد مادر همه اتاق‌های بازرگانی در سراسر دنیاست، اتاق بازرگانی تهران را به عنوان اتاق برتر دنیا در ماه جولای 2021 انتخاب و معرفی کرد. این انتخاب به خاطر فعالیت‌های مختلف اتاق تهران در بخش‌های مختلف اعم از حوزه صدور گواهی مبدا و عضویت، تا ارائه خدمات مختلف به اعضا و تلاش برای بهبود فضای کسب‌وکار است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در ماه‌های اخیر اقدامات متنوع اتاق در حوزه‌های مختلف شامل تدوین گزارش‌های تخصصی در حوزه‌های تجارت، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و …، ارائه اخبار گوناگون مرتبط با اتاق و اقتصاد ملی و جهانی، ارائه بسته راهبردی نجات اقتصاد ایران، تدوین تقویم رویدادهای تجاری مجازی و گزارش این جلسات، مشاركت فعال در بستر ارتباطي ICCWCF و رويدادهايي همچون برگزاری وبینارهای تخصصی موجب شده اتاق تهران از بین ۲۷۸۰ اتاق بازرگانی در ۵۰ کشور جهان به عنوان اتاق برگزيده ماه جولاي فدراسيون جهاني اتاق‌هاي بازرگاني انتخاب شود.

از دلايل دیگر انتخاب اتاق تهران برای این عنوان می‌توان به مواردی مانند کمک به رفع برخي مشكلات اقتصادي در مسير توسعه كشورمان از جمله ارائه پيشنهادهايي جهت بهبود محيط كسب‌وكار و همچنین پيشنهادهايي جهت جذب سرمايه‌گذاری خارجي و آمادگي به منظور برقراري مبادلات تجاري با ساير كشورها عنوان اشاره کرد.

این موضوعات از طریق ارتباط اتاق تهران با اتاق بازرگانی بین‌الملل به مدیران اجرایی آن و سایر اتاق‌های عضو منعکس شد و در نتیجه این فعالیت‌ها، اتاق بازرگانی بین‌الملل، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را به‌عنوان اتاق برتر یا فعال‌ترین اتاق بازرگانی ماه جولای جهان انتخاب کرده‌است.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا