اخبار

اتاق بازرگانی تهران دوره آموزشی برگزاری همایش و نمایشگاه‌ برای تشکل ها برگزار می‌کند

بسپار می نویسد، مرکز آموزش اتاق تهران به منظور بهبود کارایی و کیفیت اجرای نمایشگاه‌ ها و همایش‌های اقتصادی، دوره‌ای آموزشی با عنوان برگزاری همایش‌ ها و نمایشگاه‌ها برای تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی برگزار می‌کند.


مرکز آموزشی اتاق تهران پیش از این نیز چند دوره کاربردی را نظیر «توسعه عضویت در تشکل‌ها» و «طراحی و اجرای برنامه آموزش و طرح‌های پژوهش و تحقیقات» برای آگاهی‌بخشی به مدیران تشکل‌های بخش خصوصی برگزار کرده بود و اکنون در ادامه برگزاری این دوره‌های آموزشی، قرار است با طراحی دوره آموزشی جدید، در جهت توانمندسازی تشکل‌ها در برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها گام بردارد.

دوره آموزشی برگزارشی همایش و نمایشگاه به مدت هشت ساعت آموزشی برگزار می‌شود و آغاز آن روز یکشنبه 28 تیرماه سال جاری خواهد بود. این دوره در دو جلسه در روزهای یکشنبه و از ساعت 9 تا 13 برپا می‌شود و حضور در آن برای نمایندگان تشکل‌ها هزینه‌ای در بر ندارد و رایگان است.

آسیب‌شناسی برگزاري همایش‌ها در ایران، تعریف اهداف برگزاری همایش، طراحی همایش و استراتژي‌هاي نمایشگاهی، برنامه‌ریزي نمایشگاه، نقش تشکل‌هاي اقتصادي در برگزاري نمایشگاه، پیگیري و ارزیابی نمایشگاه و تامین مالی همایش از جمله مفاهیمی است که توسط مدرسان این دوره یعنی علیرضا سیاسی‌راد و سپهر برزی‌مهر آموزش داده می‌شود.

محل برگزاري این دوره نیز ساختمان شماره 2 اتاق تهران، واقع درخیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، داخل خیابان 21، پلاك 10 ، طبقه اول، مرکز آموزش خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند فرم ثبت‌نام تکمیل شده خود از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا ایمیل [email protected]  به مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌هاي 88107732 و 88107723 تماس حاصل کنند.

منبع:اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

[EasyDNNnewsLink|336]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا