اخبار

اتش سوزی در انبار پلاستیک خاورشهر با سه کشته

بسپار/ ایران پلیمر سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد در حریق انبار پلاستیک خاورشهر خبر داد.

این آتش سوزی در روز 17 بهمن ماه در انبار نگهداری از مواد پلاستیکی رخ داد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروها و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خاورشهر اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نسانی با بیان اینکه حدود ۱۲ انبار پلاستیک در این محل قرار داشت، افزود: شعله‌های آتش به حدود هشت انبار سرایت و ۶۰ تا ۱۰۰ درصد این انبارها را درگیر کرده بود. حجم آتش به قدری بود که دیوارها  و سقف برخی از این انبارها تخریب شده بود؛ در این شرایط عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات خود را ادامه دادند و موفق شدند بعد از گذشت حدود ۲ ساعت و در حوالی ساعت ۶ شعله‌های آتش را کنترل کنند.

ملکی با اشاره به اینکه لکه گیری آتش که تا صبح روز بعد ادامه داشت افزود: دقایق ابتدایی بامداد امروز آتش نشانان در حین عملیات لکه‌گیری و جستجو، با پیکر سه نفر مواجه شدند که بر اساس گزارش اورژانس، هر سه نفر جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: این افراد در کانون آتش سوزی حضور داشته و در زیر سقف‌ها گرفتار شده بودند.

 

به زودی در گزارشی به موضوع آتش سوزی در صنایع پلیمر و پوشش خواهیم پرداخت. درک علل این آتش سوزی های پر تعداد در جلوگیری از وقوع دوباره ضروری است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا