اخباراخبار ویژه

اختصاصی از ایران پلاست/ گفت و گو با مهندس علی آبادی، مدیرعامل آریا پلیمر پیشگام: کمک انجمن ها در جانمایی تجربه ای بوده است که کیفیت بالاتر برگزاری و احساس بهتری به شرکت کنندگان داده است

بسپار/ ایران پلیمر محمد علی آبادی در پاسخ به پرسش های خبرنگار ایران پلیمر گفت: شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام فعالیت خود را از سال 1387 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد و با گذشت حدود 15 سال از شروع به کار این مجموعه، در حال حاضر بیش از 40 محصول متمایز در چهار دسته سازگارکننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای، مستربچ های افزودنی و نانو افزودنی ها تولید داریم.

طی سال گذشته نیز چسب مورد استفاده در پوشش لوله های فولادی، سازگارکننده SEBS مالئیکه و همچنین مستربچ های سفید و مشکی به عنوان محصولات جدید به سبد محصولات اضافه گردید.

 

مهندس علی آبادی در ادامه در خصوص حضور در نمایشگاه های تخصصی از جمله ایران پلاست گفت: نمایشگاه تخصصی محل بسیار مناسبی جهت تبادل اطلاعات فنی با مخاطبان می باشد. در همین راستا شرکت ما نیز ابتدا با هدف تعامل با مشتریان قدیمی و سپس با هدف آشنایی با مشتریان جدید پای به این رویداد خواهد گذاشت.

با توجه به پویایی مجموعه و با هدف نوآوری، کشف و جذب نیازهای جدید صنعت نیز در دستور کار پرسنل سازمان بوده و از دریافت نظرات کارشناسان و متخصصان صنعت مشتاقانه استقبال می شود.

 

مدیرعامل آریاپلیمر پیشگام ادامه داد: نابسامانی در وضعیت اقتصادی کشور همیشه سازمان ها را با چالش های جدیدی روبرو می کند، اما سعی کرده ایم با برنامه ریزی های پیشگیرانه اثرات منفی این موضوع را تا حد امکان کاهش و حتی تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

صنعت پلیمر نیز به عنوان یک صنعت پویا و رو به پیشرفت در دنیا، این امکان را ایجاد می کند که با خلق فرصت های جدید و تحقق ایده های نوآورانه بتوان به آینده خوشبین بود.

 

وی در خصوص بازارهای داخلی و صادراتی این مجموعه گفت: تا این لحظه سعی کرده ایم در عرصه داخلی جزو برندهای خوشنام باشیم و برای این منظور مشتری محوری را ملاک امور خود قرار داده ایم.

در عرصه بازارهای صادراتی نیز با رویکرد ارزآوری و کمک به اقتصاد کشور، چند سالی هست که فعالیت خود را به طور جدی پی ریزی کرده و هم از لحاظ وسعت بازار و هم از لحاظ عمق فعالیت در حال افزایش سهم خود در بازارهای خارجی هستیم. امید است در آینده بتوانیم با افزایش صادرات به تحقق هرچه سریعتر و بهتر این هدف نزدیک شویم.

 

مهندس علی آبادی در پایان افزود: کمک انجمن ها در جانمایی تجربه ای بوده است که کیفیت بالاتر برگزاری و احساس بهتری به شرکت کنندگان داده است. پیشنهاد می شود با توجه به وجود انجمن های بزرگ و تاثیرگذار و توانمند در ایران (مانند انجمن ملی صنایع پلیمر ایران) برگزاری نمایشگاه به آنان سپرده شود تا با کمک بخش خصوصی ضمن کاهش تصدی گری دولت کیفیت برگزاری نیز بالا رود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا