اخباراخبار ویژه

اختصاصی از ChinaPlas 2023/ انجمن AMAPLAST با 40 شرکت ایتالیایی در نمایشگاه/ ارزش صادرات ماشین آلات پلیمری ایتالیا به چین چه قدر است؟

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در سی و پنجمین نمایشگاه Chinaplas، گروه ایتالیایی سازماندهی شده توسط Amaplast (انجمن سازندگان ماشین آلات ایتالیا که حدود 170 سازنده ماشین آلات، تجهیزات و قالب‌های فرآیند پلاستیک و لاستیک را گرد هم می‌آورد) حضور دارد. این گروه شامل حدود چهل شرکت ایتالیایی است که مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع را اشغال کرده اند.

مشارکت تاریخی ایتالیا در نمایشگاه تخصصی چین – که در حال حاضر مکان‌های نمایشگاهی بین المللی شنژن و نمایشگاه جدید هونگ کیائو در شانگهای است – نشان‌دهنده اهمیت بازار چین، به‌ویژه برای تولیدکنندگان ماشین‌آلات است. در سال 2022، صادرات فناوری ایتالیایی به سرزمین اژدها به ارزش 150 میلیون یورو رسید که کمی کمتر از رقم سال 2021 است، اما با این وجود چشمگیر است زیرا این آستانه تنها سه بار در بیست سال گذشته فتح شده است.

علاوه بر این، سهم فروش سیستم‌های پیچیده و با ارزش افزوده بالا خصوصا در اکسترودرها رشد بیشتری را نشان می‌دهد.

در سال 2022، تولید اقلام پلاستیکی در چین نزدیک به 78 میلیون تن بود که همراه با کاهش 7 درصدی درآمد برای صنعت ماشین آلات فرایند پلاستیک و لاستیک چین، به طور کلی نشان دهنده کاهش 4 درصدی نسبت به سال 2021 است، با این حال، انتظار می‌رود که تولید ناخالص داخلی چین در سال 2023 به میزان 5 درصد رشد کند و دولت برنامه‌های سرمایه‌گذاری بزرگی را در بخش‌های مختلف کلیدی، به‌ویژه ساخت‌وساز و تولید انجام دهد. این می‌تواند نتایج مثبتی برای صنعت پلاستیک نیز داشته باشد. یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که از هر 10 سرمایه گذار بخش پلاستیک چین، 8 نفر چشم انداز خوش بینانه‌ای برای سال 2023 دارند.

گروه ایتالیایی در Chinaplas 2023 شامل تعداد زیادی از اعضای Amaplast است: Amut; Bandera; Blauwer; Cemas Elettra; Colines; Comerio Ercole; Electronic Systems, Ergomec; Frigel Firenze; Gap; Helios Italquartz; Itib Machinery International; Moretto; Omipa; Omso; Pet Solutions; Piovan; Plastic Systems; Previero/Sorema; Rodolfo Comerio; Sacmi Imola; Simplas; ST Soffiaggio Tecnica; Tria; Union; Zambello Riduttori.

حداقل بیست شرکت ایتالیایی دیگر در Chinaplas 2023 حضور خواهند داشت که برخی در غرفه‌های شعب یا نمایندگان محلی خود حضور دارند. غرفه آماپلاست درn. F51 در سالن 10 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا