اخبار

اختصاصی از ChinaPlas 2023/ ماشین آلات جدید SACMI در نمایشگاه

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SACMI  در CHINAPLAS 2023 فناوری جدیدی را برای CCM به نمایش می‌گذارد که صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کنترل‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، SACMI، از هم اکنون، مستقیماً این محصول را در چین تولید می‌کند. هدف از این کار تسریع بیشتر زمان تحویل و وقت شناسی خدمات است.

SACMI با نصب بیش از 680 دستگاه پرس CCM، یکی از پیشتازان بازار چین در این حوزه است. در این نمایشگاه تجاری، SACMI برای به نمایش گذاشتن نوآوری‌های متعدد در آخرین نسل پرس‌های CCM خود آماده شده است.

این پرس‌ها اکنون از طیف یکپارچه‌ای از سیستم‌های بازرسی «بینایی هوشمند» بهره می‌برد، از CHS (برای کلاهک)، که از امسال مستقیماً در چین تولید می‌شود، تا PVS (برای پریفرم‌ها)، که می‌تواند در نسل بعدی IPS 300 و IPS 400 گنجانده شود.

بازدیدکنندگان از غرفه SACMI همچنین می‌توانند چندین محصول آزمایشگاهی را ببینند، مانند neck+cap آماده برای بازار و راه‌حل‌های سازگار با اتصال که برای کمک به انتقال سبک وزن طراحی شده‌اند.

SACMI آخرین ماشین‌های CCM خود را که مجهز به اکسترودر جدید CM-Flow هستند، به نمایش خواهد گذاشت. دستگاه CCM جدید SACMI صرفه جویی در مصرف انرژی را تا 9 درصد امکان پذیر می‌کند.

امکانات این دستگاه عبارتند از:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 9 درصد
  • تا 50٪ لکه‌های سیاه کمتر در مقایسه با رزین مشابه فرآوری شده با اکسترودرهای سنتی
  • CMFLOW درپوش‌هایی تولید می‌کند که مقاومت مشابهی در برابر ترک خوردگی در اثر تنشی دارند که با فناوری اکستروژن سنتی تولید می‌شود و در دماهای پایین تر عمل می‌کنند.

این‌ها تنها ویژگی CMFLOW نیست. علاوه بر این ساده و جمع و جور است. این امکان تعمیر و نگهداری سریع و آسان را فراهم می‌کند. زیرا برخلاف اکسترودرهای معمولی، موتور بدون نیاز به گیربکس مستقیماً به پیچ کوپل می‌شود.

CMFLOW طبق استاندارد پرس‌های جدید SACMI CCM48SD است. البته می‌توان آن را روی نسخه‌های CCM24SF و CCM32MC نیز پیاده‌سازی کرد.

تمام  CCM‌های آخرین نسل و نسخه‌های موجود مانند CCM24SF، CCM32MC، CCM48SD و CCM64MC را می‌توان به SACMI Smart Pack مجهز کرد Smart Pack بسته کنترل دیجیتالی است که سنسورهای پیشرفته و کنترل‌های داخلی را ادغام می‌کند، عملکرد را ساده می‌کند، در دسترس بودن دستگاه را افزایش می‌دهد و خطر خطا یا توقف خط را کاهش می‌دهد.

همچنین، به لطف تنظیم گرمایی thermoregulation پیشرفته، جلوگیری از تراکم در قالب، افزایش در دسترس بودن سیستم و افزایش طول عمر دستگاه و اجزای قالب در حالی که کیفیت فرآیند قالب گیری را بهبود می‌بخشد، قابل تحقق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا