اخباراخبار ویژه

اختصاصی از ChinaPlas 2023/ پاویون آلمان ها با بیش از 100 غرفه گذار در نمایشگاه!

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در CHINAPLAS 2023، پاویون آلمان 103 غرفه‌دار را در سالن 10 گرد هم آورده است و محصولات و خدمات را تحت عنوان “ساخت آلمان” ارائه می‌کند. این غرفه‌ها شامل راه حل‌های ماشین آلات عمدتاً ماشین‌های قالب گیری تزریقی، ماشین‌های قالب گیری دمشی، ماشین‌های شکل دهی thermoforming، خطوط اکستروژن، تجهیزات بازیافت و غیره است. بسیاری از محصولات نیمه تمام، مواد اولیه و پلاستیک‌های تقویت شده نیز نمایش داده می‌شود.

Brückner Maschinenbau (غرفه: 10Q21) راه حل‌های خود را برای تولید فیلم BO سازگار با محیط زیست و پایدار ارایه می‌کند. این شرکت همچنین به افزایش بهره وری بیشتر در تولید پایبند است که به معنای صرفه جویی در مواد خام و انرژی و همچنین دستیابی به “ضایعات صفر” است.

 

گزارش های تصویری این گروه رسانه ای از نمایشگاه چایناپلاس 2023 را که از امروز به مدت 4 روز در شنژن برپاست در صفحه اینستاگرام بسپار دنبال کنید.

 

برای یک خط کشش فیلم، سرعت و پهنای خط پارامترهای کلیدی برای داشتن خروجی کارآمد و بالا با مصرف انرژی کمتر هستند.

بروکنر در غرفه شرکت، تولید فیلم بسته بندی BOPP را با خط جدید ارائه می‌دهد که خروجی سالانه بالاتر از 60000 تا 70000 تن در سال دارد. این خط همچنین مصرف انرژی دو رقم کمتر بر اساس 1 کیلوگرم فیلم را دارد.

انواع خط جدید فیلم بسته بندی BOPA با 80 درصد خروجی بیشتر بر اساس افزایش سرعت تولید از 220 متر در دقیقه به 350 متر در دقیقه و عرض خط از 6.6 متر به 7.4 متر نیز ارائه شده است.

بروکنر فناوری‌های جدید مختلفی را برای پایداری بیشتر در تولید فیلم اتخاذ کرده است، به عنوان مثال، مدیریت هوشمند که صرفه‌جویی در انرژی حدود 1.6 میلیون کیلووات ساعت در سال را تضمین می‌کند. همچنین ضایعات تولید را کاهش می‌دهد. آزمایش‌های برخط آزمایشگاهی Brückner همچنین نشان داده است که PET بازیافت شده پس از مصرف می‌تواند به نسبتی بالاتر از 50٪ بدون افت کیفیت به مواد اولیه اضافه شود. خط بروکنر برای تولید فیلم BOPE  انعطاف‌پذیری برای تولید فیلم‌های BOPP نیز دارد. تولیدکنندگان فیلم می‌توانند خطوطی را بین پهنای  6.6 متر و خروجی 3 تن در ساعت یا پهنای 8.7 متر و خروجی 5 تن در ساعت انتخاب کنند.

خطوط ویژه فیلم مخصوصاً برای بخش‌های حمل و نقل، الکترونیک و انرژی‌های جدید مورد توجه قرار می‌گیرد. فرآیند کشش همزمان LISIM ثبت اختراع بروکنر برای تولیدِ کارآمدِ طیف گسترده ای از فیلم‌های تخصصی با خواص بالا مناسب است.

برای فیلم جداکننده‌ی باتری و فیلم خازن، شرکت پهنای خط را از 5.5 متر به بیش از 6 متر افزایش داده است و افزایش خروجی آن بیش از 20٪ است. خطوط فیلم ضخیم BOPET ویژه این شرکت برای تولید صفحات پشتی خورشیدی با کارایی بالا که در پانل‌های photovoltaic استفاده می‌شود مناسب است.

فناوری اکستروژن MRS از Gneuss (غرفه: 10H31) به عنوان جایگزینی برای فرآیند مجدد مواد بازیافتی مانند پلی استر، پلی استایرن، پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ثابت شده است. در CHINAPLAS 2023، این شرکت سری جدید ماشین‌های بازیافت OMNI را ارائه می‌دهد.

ماشین بازیافت OMNImax می‌تواند ضایعات صنعتی و پس از مصرف را از انواع بسپارها و در همه اشکال فرآورش کند. این دستگاه شامل یک خوراک دهنده‌ی روتاری C 3 ،  یک اکسترودر MRSjump، یک سیستم صافی مذاب کاملا خودکار RSFgenius و یک گرانروی سنج VIS برخط است.

خوراک دهنده‌ی روتاریC 3 که به تازگی ابداع شده است، استفاده از مواد با چگالی کم را بدون هیچ گونه مراحل فرآورش خارجی ممکن می‌سازد. یک تسمه نقاله مواد بازیافتی خرد شده را به داخل قیف تغذیه می‌کند، جایی که یک دیسک با چرخش سریع با تیغه مواد را برش داده، فشرده و از قبل آماده می‌کند. تیغه‌ها انرژی را به مواد اعمال می‌کنند و قبل از اینکه مواد به طور خودکار وارد اکسترودر MRSjump شوند، فرآیند گرمایش و گاز زدایی را آغاز می‌کنند.

اکسترودر MRS مبتنی بر فناوری معمولی تک پیچ است، اما مجهز به یک بخش پیچ چندگانه برای جداسازی است. این امکان ضدعفونی موثر و ملایم PET را فراهم می‌کند و در عین حال به الزامات استانداردهای تماس مستقیم با مواد غذایی دست می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا